اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبر داد

اجرای طرح راهنمایی مسافران نوروزی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: طرح راهنمای مسافران نوروزی جهت رفاه حال گردشگران در آذربایجان غربی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

اجرای طرح راهنمایی مسافران نوروزی در آذربایجان غربی

 یحیی زینال‌پور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این طرح از 25 اسفند امسال تا 14 فروردین ماه سال 91 برای ارائه اطلاعات لازم در مورد مناطق گردشگری و تاریخی استان در مناطق مختلف به اجرا گذاشته می‌شود تا مسافران از حضور خود در این استان حداکثر استفاده را برده و با خاطره دلنشین این خطه را ترک کنند.

وی تصریح کرد: برای اجرایی کردن این طرح و ارائه خدمات تعریف شده در این راستا، 31 پست راهنمای مسافران نوروزی در مناطق مختلف استقرار می‌یابند همچنین تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ شده است دو پست ثابت نیز در محور بازرگان و تخت سلیمان مستقر شوند به طوری که مسئولان این قسمت به یکی از زبان‌های بین‌المللی نیز مسلط خواهند بود تا گردشگران خارجی نیز از حضور یافتن در این مناطق لذت کافی ببرند.

این مسئول به استقرار 24 ساعته مجریان طرح در دو نقطه کلیدی مرکز استان اشاره کرد و افزود: در پارک ائل‌لر باغی و منطقه شهید کلانتری ارومیه نیز به صورت شبانه‌روزی این طرح اجرا خواهد شد تا گردشگران داخلی و خارجی هر گونه اطلاعات مورد نیاز خود را از مجریان این طرح دریافت کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی راهنمایان و مجریان این طرح یکی از برنامه‌های در دست اقدام است بیان کرد: برای اینکه طرح مذکور با کیفیت بهتر و در سطح بالاتری جهت رفاه حال و جلب رضایت مسافران برگزار گردد کارگاه‌های آموزشی برای راهنمایان برگزار خواهد شد تا اطلاعات لازم در ارتباط با نحوه اجرای این طرح و وظایف‌شان به آنها منتقل شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی به توزیع اقلام فرهنگی بین مسافران اشاره کرد و اظهار داشت: برای استقبال از مسافران و به عنوان خوش‌آمدگویی به آنها حدود 15 هزار عدد کیف کمری حاوی اقلام فرهنگی، راهنمای گردشگری و لوازم مورد نیاز برای کمک‌های اولیه بین مسافران توزیع می‌گردد.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول