اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

ایلام آماده استقبال از راهیان نور و مسافران نوروزی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: ایلام آماده استقبال از کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی است.

ایلام آماده استقبال از راهیان نور و مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی ظهر امروز در نشست اعضای ستاد تسهیلات سفر استان ایلام اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات امدادی و رفاهی به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در استان ایلام انجام شده است.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه‌های مختلفی از سوی این ستاد و همچنین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام طراحی و اجرا شده است.

این مسئول اضافه کرد: اکنون تمهیدات لازم برای استقبال از راهیان نور و مسافران نوروزی در اقصی نقاط استان ایلام اندیشیده شده است.

رحمانی تصریح کرد: استان ایلام یکی از مناطق کشور است که دارای جاذبه‌های گردشگری در بخش‌های یادمان‌های دوران دفاع مقدس، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌شماری است.

در این نشست، اعضای ستاد پیرامون خدمات‌دهی به مسافران نوروزی و کاروان‌‌های راهیان نور در ایام تعطیلات نوروز بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول