اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان سینمایی کشور طی پیامی:

سینما زبان ابراز تجلی ترسیم بالندگی فرهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان سینمایی کشور با صدور پیامی به یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل 4 - اترک در خراسان شمالی اعلام کرد: سینما زبان ابراز تجلی ترسیم بالندگی فرهنگی ایران اسلامی و نشاط و شور جوان ایرانی است.

سینما زبان ابراز تجلی ترسیم بالندگی فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در پیام جواد شمقدری که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در خراسان شمالی نمابر شده، آمده است: جشنواره‌های فیلم کوتاه که انجمن سینمای جوانان ایران در گوشه گوشه کشور برگزار می‌کند گواه بالندگی فرهنگ ایران اسلامی و نشاط و شور جوان ایرانی است که با تکیه بر باورهای ملی اسلامی، به دنبال نقش مؤثر خود در آینده و سرنوشت ملت خویش است و سینما زبان و ابراز تجلی ترسیم این مسیر است.

این پیام می‌افزاید: جشنواره فیلم اترک در منطقه‌ای معتدل و زیبا و در هم‌جواری بارگاه امام رئوف و ملجاء بی‌پناهان، حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام در حالی برگزار می‌شود که نام خود را به عنوان نخستین جشنواره فیلم در عصر سازمان سینمایی ثبت کرد.

همچنین در این پیام آمده است: جوان فیلم‌ساز ایرانی با تکیه بر هویت ایرانی- اسلامی وظیفه انقلابی و دینی و ملی خود را در خلق شگفتی‌های تازه به سرانجام می‌رساند و با ایده و سوژه‌های بکر راه پیشرفت و تعالی کشور و مردم خود را هموار می‌سازد.

در این پیام خاطرنشان شده است: تفکر، تعلق خاطر، غیرت مندی، نگاه آرمانی در کنار جوشش و خلاقیت هنری و کسب مهارت و دانش و تلاش و سخت کوشی و امید، بستر و پشتیبان پیروزی‌هاست.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این پیام آورده است: برای همه دست اندرکاران و فیلمسازان و هنرمندان جوان این جشنواره، آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول