اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار خبر داد

راه‌یابی 2 فیلم از سبزوار به جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از راهیابی دو فیلم از هنرمندان این شهرستان به یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان خبر داد.

راه‌یابی 2 فیلم از سبزوار به جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مجید عسکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان هر فصل به صورت دوره‌‌ای در چهار منطقه کشور برگزار می‌شود که فیلم‌های برگزیده این جشنواره به صورت مستقیم به جشنواره بین‌المللی تهران راه می‌یابند.

وی افزود: دو فیلم از هنرمندان سبزواری با عنوان پرده‌های عاشقی به کارگردانی سعید خدایی و پیاده‌رو به کارگردانی عباس عمرانی به این جشنواره راه یافت.

عسکری تصریح کرد: فیلم مستند پرده‌های عاشقی به کارگردانی سعید خدایی فیلمی است که به سنت‌ها و فرهنگ عاشورایی در قالب عَلَم‌بندان، عَلَم‌کشان، نخل‌بندی، ذوالجناح و خادمان حسینی و فیلم پیاده‌رو به کارگردانی عباس عمرانی اثری داستانی و تجربی است که به معضلات اجتماعی حول اعتیاد را با یک روایت غیر خطی به تصویر می‌کشد.

این جشنواره با نام اترک 21 تا 23 اسفندماه در شهرستان بجنورد توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی و انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول