اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر خبر داد

برخورد جدی با گران‌فروشان ماهشهری در آستانه نوروز

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر از برخورد جدی با گران‌فروشان در بازار ماهشهر در آستانه تعطیلات نوروز خبر داد.

برخورد جدی با گران‌فروشان ماهشهری در آستانه نوروز

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: گران‌فروشی از مصادیق اجحاف به مردم و منفعت طلبی برخی افراد سودجو است که ما اجازه نخواهیم داد برخی افراد سودجود حق مردم را تضییع کرده و آبروی بازار را زیر سوال ببرند.

وی با بیان اینکه کسبه بازار همواره و پیش از انقلاب به عنوان قشری بصیرت‌مند در کنار انقلاب و رهبری بوده‌اند افزود: اکثر بازاریان این شهرستان افرادی متدین و مردم‌دار بوده که حساب آنها از برخی سودجویان جداست. 

فرماندار ماهشهر با اشاره به عزم و اراده جدی مسئولان استانی و شهرستانی برای برخورد با هرگونه گران‌فروشی و تخلف در بازار به خصوص در ایام نوروز تصریح کرد: برخی از افراد به دست زدن به چنین اعمالی وجهه شهر خود را در نزد مهمانان و مسافران نوروزی از جاهای دیگر کشور مخدوش خواهند کرد.

حیاتی خاطرنشان کرد: کسانی که به دنبال منافع زودگذر خود هستند با گران‌فروشی از جنبه‌های مختلفی به استان و منطقه خود ضرر وارد می‌کنند و ما باید با هوشیاری مانع از چنین ضررهایی شویم.

وی در ادامه هوشیاری بازاریان را شرط نخست در مبارزه با چنین تفکری دانست و اظهار کرد: بازاریان خود نباید اجازه دهند که حرمت بازار با چنین اعمال نادرستی شکسته شود زیرا قبل از هر چیز از این اعمال خود بازار است که آسیب خواهد دید.

فرماندار ماهشهر به اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی اشاره و تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی تعدادی از نانوایی‌های ماهشهر را موظف به پخت یک‌سره نان کردیم تا در ایام نوروز از بابت این نیاز اساسی مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

حیاتی در پایان به توزیع چند هزار تن سیب درختی و پرتقال به منظور تنظیم بازار شب عید اشاره کرد و گفت: برای تعادل در بازار برنامه‌های دیگری نیز طراحی شده که امیدواریم با همت مردم و مسئولان و همکاری آنها در تعطیلات نوروزی سال 91 شاهد ثبات قیمت و دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی و مورد نیاز در بازار باشیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول