اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال خبر داد

برخورد جدی با متخلفان بازار در قالب طرح نظارتی نوروز

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خلخال گفت: از فردا و با آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز 91 با متخلفان بازار و واحدهای صنفی برخورد جدی و قاطع می‌شود.

برخورد جدی با متخلفان بازار در قالب طرح نظارتی نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بقیه‌الله بابایی عصر امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان خلخال اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه نوروز از اول اسفندماه سال‌جاری شروع شده و تا 15 فروردین سال آینده ادامه پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد:‌ در قالب این طرح بازرسان افتخاری، اصناف و تعزیرات از واحدهای صنفی، اماکن عمومی، مسافربری‌ها، غذاخوری‌ها، هتل‌ها و رستوران‌ها بازرسی کرده و با افراد سودجو و فرصت‌طلب که اقدام به افزایش بی‌رویه قیمت کنند، برخورد می‌شود.

بابایی همچنین از برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی با نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، مجامع امور صنفی،‌ انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و میراث فرهنگی در این ایام خبر داد.

به گزارش فارس، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال خاطرنشان کرد: برای کنترل قیمت‌ها و راحتی خرید برای مردم نمایشگاه فروش بهاره از 15 اسفندماه با ارایه اجناس با قیمت مناسب و کمتر از سطح بازار در خلخال نیز برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: این اقدام از نوسانات به وجود آمده قیمت‌ها در بازار جلوگیری کرده و از نارضایتی مردم نیز می‌کاهد.

بابایی ادامه داد:‌ عده‌ای تلاش می‌کنند در بازار روزهای پایانی سال با سودجویی و احتکار و برخی شیوه‌های نامرسوم سودهای کلانی را به جیب زده و در نظام اقتصادی و بازار اختلال ایجاد کنند.

 

توزیع میوه شب عید با ذخیره‌سازی بیشتر از سال 90

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خلخال در ادامه گفت: با معرفی مباشر خرید میوه شب عید در موعد مقرر نسبت به جذب و توزیع میوه شب عید در میادین و مکان‌های مناسب اقدام می‌کنیم.

وی افزود: این حرکت با هدف شکستن حباب قیمتی که در ایام پایانی سال انجام می‌شود تا رضایت مصرف‌کنندگان و همشهریان فراهم شود.

بابایی همچنین اظهار داشت:‌ کالاهای اساسی نظیر قند و شکر، روغن، ‌برنج، گوشت مرغ و گوشت قرمز به محض تخصیص سهمیه شهرستان در میادین و مکان‌های مناسب و همچنین فروش بهاره توزیع می‌شود.

وی از اصناف متدین شهرستان خواست در این ایام انصاف را رعایت کرده و مراعات افراد بی‌بضاعت را در تأمین مایحتاج ضروری ایام عید داشته باشند.

بابایی همچنین تصریح کرد: کشیک ستاد خبری سامانه تلفنی 124 از اول اسفندماه تا 15 فروردین ماه سال آینده از هفت صبح تا هشت شب آماده پاسخگویی به شکایات مردمی در زمینه گران‌فروشی، درج نکردن قیمت‌ها، ‌کم فروشی، احتکار و... است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم در این ایام به تلفن‌ها و پیامک‌ها به موقع و در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی کرده و پاسخ دهیم که در این راستا با افرادی که در صدد ایجاد اختلال و بی‌نظمی در سطح بازار هستند، برخورد جدی می‌کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول