اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بازرسان سه‌گانه

تخلفات بازار کهگیلویه و بویراحمد به دقت رصد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تخلفات بازار این استان توسط بازرسان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی به دقت و به صورت روزانه رصد می‌شود.

تخلفات بازار کهگیلویه و بویراحمد به دقت رصد می‌شود

غلامرضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: گشت مشترک بازرسان اداره‌کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی به صورت روزانه در بازارهای استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود که با این بازرسی‌ها تخلفات بازار به خوبی رصد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور قوی و بازدارنده در امر داد و ستد و برخورد با عوامل اختلال در بازار از مهم‌ترین اهداف این گشت بازرسی است، افزود: وجود آرامش و امنیت در بازار از حقوق اولیه شهروندی است که تلاش می‌شود با جدیت و پیگیری‌های شبانه‌روزی این آرامش در فضای روانی جامعه حاصل شود.

وی بیان داشت: در ایام نوروز و شروع سال جدید تقاضای عمومی برای خرید کالا و خدمات تا حد زیادی افزایش می‌یابد که این موضوع اهمیت و ضرورت کنترل وضعیت بازار، تعدیل قیمت‌ها، جلوگیری از کمبودهای احتمالی و برخورد با هرگونه تخلف در بازار را دوچندان می‌کند.

صالحی ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که در این ایام در دستور کار بوده و از اهمیت برخوردار است، جا به جایی ماموران بازرسی این اداره‌کل در شهرستان‌ها است که در این زمینه محل کار بازرسان در شهرستان‌های این استان تغییر می‌کند.

مدیرکل تعزیرات استان کهگیلویه و بویراحمد، کنترل و نظارت بر بازار به ‌ویژه در ایام منتهی به پایان سال را ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد که با افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها آرامش روانی در جامعه حکمفرما شده و بازار از ثبات برخوردار شود.

وی خبر داد: در سال جاری تاکنون در حدود 6 هزار و 100 پرونده تخلف صنفی داشته و 27 میلیارد و 494 میلیون و 814 هزار ریال محکومیت در این ارتباط داشته‌ایم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول