اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دامغان:

هیچ تخلفی در انتخابات دامغان مشاهده نشد

خبرگزاری فارس: فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان دامغان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ‏ گونه تخلفی در انتخابات دامغان مشاهده نشد.

هیچ تخلفی در انتخابات دامغان مشاهده نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مرتضی علی‏آبادی صبح امروز در مراسم استانی هفته منابع طبیعی در شهرستان دامغان در سالن اجتماعات اداره بهزیستی این شهرستان گفت: براساس بازدید از روند برگزاری انتخابات در شهرستان دامغان از سوی تعدادی از کاندیداها و گزارش‏های هیئت‏های اجرایی و نظارت، هیچ موردی که بتوانیم به عنوان تخلف انتخاباتی به آن استناد کنیم، پیدا نکردیم.

وی افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان دامغان در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

فرماندار شهرستان دامغان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم‌چنین اضافه کرد: باید این فرهنگ در جامعه تقویت شود که نباید تن به موارد بی‏اساس داد و جو جامعه را متشنج کرد.

وی یادآور شد: راه پیگیری قانونی برای همه افراد در جامعه وجود دارد و انتخابات از تمام فیلترها می‏گذرد و هیچ‏ گونه تخلفی بدون شک در انتخابات دامغان وجود ندارد.

علی‏آبادی خاطرنشان کرد: بی‏انصافی است که حضور خوب مردم دامغان در پای صندوق‏های اخذ رأی را با بیان مسائل ناامید کننده پاسخ دهیم.

وی اضافه کرد: دامغان، شهرستانی ولایت‏مدار و شهیدپرور بوده و مردم آن در تمامی انتخابات و عرصه‏های اجتماعی مانند راهپیمایی یوم‏الله 22 بهمن، روز جهانی قدس و حماسه عظیم 9 دی حضوری ماندگار را به ثبت رساندند.

فرماندار شهرستان دامغان افزود: مردم دامغان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز حماسه‏ای بزرگ را ‏آفریدند و باید قدردان آنها باشیم و پاسخی مناسب و درخور شان این مردم بدهیم.

رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دامغان تصریح کرد: چهره شهرستان دامغان را نباید با حرف‏های بی‏مورد خدشه‏دار کنیم و همه باید منتخب مردم را در انجام بهتر کارها یاری کنند.

علی‏آبادی در پایان از همراهی و همکاری عوامل هیئت‏های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان دامغان در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول