اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مقتدایی عنوان کرد

ادای احترام ملت ایران به شهدا با حضور چشمگیر در انتخابات

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: حضور چشمگیر مردم در انتخابات مجلس، ادای احترام به خون شهداست.

ادای احترام ملت ایران به شهدا با حضور چشمگیر در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله مرتضی مقتدایی در همایش تجلیل از شهدای جهاد علمی که پنجشنبه ‌شب در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانشمندان شهید ایرانی اظهار کرد: این مسئله افتخاری عظیم برای ملت ایران به ویژه خانواده‌های این شهداست.

وی افزود: این دانشمندان به دنبال ترقی جمهوری اسلامی در مقابل دیگر کشورها بودند و دشمنان نیز برای اینکه آنها را از هدف مقدسشان باز داشته و دیگران را نیز از پیوستن به آنها منع کنند، خون آنها را بر زمین ریخت.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید بر ادامه راه شهدای گرانقدر علمی کشور خاطر نشان کرد: برخی از جوانان متعهد ایرانی اعلام کرده‌اند که رشته‌های تحصیلی خود را تغییر داده و دنباله‌رو این شهدا خواهند شد و این امر نشان‌دهنده بصیرت و آگاهی جوانان دانشمند ایرانی است.

وی مردم ایران را ملتی شجاع و قهرمان توصیف کرد و گفت: باید در حفظ از این نظام الهی کوشا باشیم و مردم ایران نیز همواره در همه صحنه‌ها حاضر بوده‌اند به طوری که شرکت گسترده آنها در راهپیمایی 22 بهمن و در پای صندوق‌های رأی نشان‌دهنده این مسئله است.

مقتدایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: ایشان ضمن تجلیل از این اقدام دشمن‌شکن ملت ایران، این امر را موجب سیلی هشدار دهنده مردم مسلمان کشورمان به دشمنانی دانستند که به خیال خود قصد منصرف ساختن مردم از شرکت در انتخابات را داشتند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور خاطر نشان کرد: علیرغم تمام تهدیدات و تحریم‌های صورت گرفته دشمنان علیه مردم ایران، حضور ملت در پای صندوق‌های رأی بسیار چشمگیر بود.

وی با اشاره به حضور 64 درصدی مردم ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: این امر نشان‌دهنده احترامی است که ملت ایران برای خون شهدای خود قائل هستند و راه آنها را دنبال می‌کنند.

مقتدایی جایگاه شهدا را بسیار رفیع دانست و تصریح کرد: وظیفه ما نیز در این شرایط، حمایت و پشتیبانی از اهداف آنهاست و ملت ایران نیز با کمال شجاعت در مقابل خواسته‌های دشمنان ایستادگی کرده و در خط مقدم مبارزه قرار دارند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه بسیاری از مردم دلیل حضور خود در انتخابات را پیروی از فرمان رهبری اعلام می‌کردند گفت: مقام معظم رهبری شرکت مردم در انتخابات را حضوری همراه با بصیرت می‌دانند زیرا قدرت تحلیل مردم ایران بسیار بالاست و با دلایل محکمی در انتخابات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول