اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

مسئولان برگزاری انتخابات بویراحمد امانت‌داری کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد گفت: مسئولان برگزاری انتخابات در شهرستان بویراحمد امانت‌داری کردند و هدف همه آن‌ها رضایت پروردگار و مردم بود.

مسئولان برگزاری انتخابات بویراحمد امانت‌داری کردند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه امروز در جمع اصحاب رسانه و در نشست مطبوعاتی مربوط به انتخابات این حوزه انتخابیه اظهار کرد: انتخابات در این شهرستان به خوبی برگزار شد و امروز بر خود می‌بالیم که مردم از ما راضی هستند و وظیفه خود را به نحو مطلوبی انجام داده‌ایم.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان این‌که کار برگزاری انتخابات را از روز اول دی‌ماه آغاز کردیم و استارت آن در همین روز زده شد، تصریح کرد: عوامل زیادی که تعداد آن‌ها به سه هزار و 500 نفر می‌رسید ما را در امر برگزاری انتخابات یاری دادند که باید از همه آن‌ها قدردانی کنم. 

مقام عالی اجرایی شهرستان بویراحمد به نقش مطبوعات در این انتخابات نیز اشاره کرد و بیان داشت: اگر مطبوعات در میدان انتخابات حضور نداشتند به یقین چنین شوری ایجاد نمی‌شد. 

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به این‌که تخلف آن‌چنانی در این انتخابات مشاهده نشد و در این زمینه پرونده‌ای به محاکم قضایی ارسال نشده است، گفت: کاندیداها و هواداران آن‌ها در این راستا به یاری ما آمدند و اجازه ندادند که در امر انتخابات خلل و یا وقفه‌ای ایجاد شود.

الفونه به موضوع تخلف بخشدار چیتاب که از سوی برخی خبرنگاران حاضر در جلسه مورد سئوال واقع شده نیز توضیح داد و گفت: بخشدار چیتاب هیچ‌ تخلفی نکرد و این موضوعاتی که در رابطه با وی مطرح می‌کنند کذب محض بوده و ناشی از بی‌تقوایی شایعه‌سازان است. 

این مسئول اجرای انتخابات در شهرستان بویراحمد تاکید کرد: بخشدار چیتاب هم‌اکنون به انجام وظیفه در آن منطقه مشغول بوده و تخلفی انجام نداده که مورد بازخواست قرار بگیرد. 

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول