اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اردبیل:

مشارکت 69 درصدی اردبیلی‌ها در انتخابات چشم بدخواهان را کور کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: حضور 69 درصدی مردم استان اردبیل همسو با سایر شهرها چشم طمع و منافقانه استکبار جهانی را کور کرده است.

مشارکت 69 درصدی اردبیلی‌ها در انتخابات چشم بدخواهان را کور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله بیدار عصر پنج‌شنبه در آخرین جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: مردم وفادار ایران با یک رستاخیز عظیم در 12 اسفند امسال تمام حرکت‌ها و شیطنت‌های نظام استکباری را نقش بر آب کرده و در تمام بخش‌ها فعالیت آنها را زمین‌گیر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ما متکی به آرای مردم و حضور آنها در صحنه است، تصریح کرد: آنچه که امروز در اردوگاه استکبار جهانی می‌گذرد نگاه متفاوت به انقلاب و ملت ایران است چراکه آنها در یک حرکت معکوس امروز سعی می‌کنند تا عظمت ملت ما را ستایش کرده و خود را راغب به تعامل و ارتباط با ملت ایران کنند.

بیدار خاطرنشان کرد: انتخابات 12 اسفند ما پیام‌های آشکار و پیدا و پنهانی برای دوستان و دشمنان داشت چراکه آنها سعی کردند با ابزار دروغ و تزویر حقانیت ملت ایران را زیر پا بگذارند اما پشتوانه رأی مردم حرکت آنها را در نطفه خفه کرد.

وی خطاب به منتخبان مردم در مجلس نهم بیان کرد: نباید هرگز از رأی مردم به خود مغرور باشند چراکه مردم با هیچ فرد، گروه و حزبی عقد اخوت نبسته و اگر کوچک‌ترین انحرافی را ببینند افراد برگزیده را نیز کنار می‌زنند.

این مسئول اضافه کرد: کمترین تخلف انتخاباتی در حوزه‌های انتخابیه استان اردبیل مشاهده شد و اگر مواردی نیز گزارش شده بود به سرعت به همه آنها رسیدگی و حتی احکامی برای متخلفان صادر شده است.

به گزارش فارس، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اردبیل قانون‌مداری و حفظ احترام رأی مردم را از اصول اساسی اعلام کرد و ادامه داد: دشمن در ترس و نگرانی است تا مبادا سیل خروشان رأی و پشتیبانی رأی به نظام آنها را دچار تلاطم کند که این کار به سرعت در حال شکل‌گیری است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول