اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی خبر داد

مشارکت 86 درصدی خراسان‌جنوبی در انتخابات 12 اسفندماه

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی از مشارکت 86 درصدی مردم استان در انتخابات 12 اسفندماه خبر داد.

مشارکت 86 درصدی خراسان‌جنوبی در انتخابات 12 اسفندماه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدابراهیم افشاری ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان‌جنوبی ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم در انتخابات 12 اسفندماه به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با مشارکت گسترده خود افتخار دیگری را برای نظام اسلامی رقم زدند.

وی تصریح کرد: این حضور گسترده و مشارکت بالای مردم سبب شکستن رکورد مشارکت در انتخابات دوره‌های قبل شد که این امر خود افتخار دیگری برای استان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفندماه گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات 12 اسفندماه بیش از 86 درصد بود که افتخار دیگری برای مردم خراسان‌جنوبی رقم خورد.

افشاری ادامه داد: با تأکیدات مقام معظم رهبری و حمایت و پشتیبانی مردم و برگزاری درست از سوی مجریان در ستاد انتخابات استان انتخاباتی با حضور حداکثری مردم برگزار شد.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار ابراهیم همت افزود: امروز اگر در آسایش و امنیت به سر می‌بریم مرهون تلاش‌ها و فداکاری‌های این قهرمانان است، بنابراین قدر نظام و انقلاب را باید بدانیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به سبب تمام مشکلات از جمله تحریم‌ها و تهدیداتی که دشمنان نظام برای کشور به وجود آوردند در تمام عرصه‌ها رو به پیشرفت است.

افشاری اذعان کرد: قهرمانان واقعی در عرصه ورزش کسانی هستند که در میادین بین‌المللی حضور پیدا کرده و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران را در این عرصه‌های بین‌المللی به اهتزاز در می‌آورند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول