اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

مردم پیروز واقعی انتخابات 12 اسفند هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر مردم را پیروز واقعی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.

مردم پیروز واقعی انتخابات 12 اسفند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی صبح امروز در مراسم جشن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این روزها روزهای مبارکی است، اظهار داشت:‌ چراکه هم در آستانه عید ملی بوده و دهه فجر را نیز پشت سر گذاشتیم و در این میان شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بودیم.

وی با بیان اینکه مردم به شعار دین، ارزش‌ها و انقلاب رای دادند، بیان کرد: ‌با این حرکت مردم قلب رهبر معظم انقلاب شاد شد که این شادی قلب مقام معظم رهبری به معنای شادی قلب امام زمان (عج) است.

امام جمعه ابهر افزود: ما در فرهنگ دین و اهل‌بیت آموخته‌ایم که انبیا و ائمه خلفای خدا بوده و در زمان غیبت امام زمان (عج) نیز ولایت‌ فقیه قرار دارد که خوشحالی ولی‌فقیه به معنای خوشحالی امام زمان (عج) از عملکرد ما محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: هر کسی که قلب پاک رهبر معظم انقلاب را آزرده کند، در واقع قلب امام زمان (عج) را آزرده کرده و این شعار دینی و مکتبی ماست.

رحیمی در ادامه مردم را پیروز واقعی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: هیچ حزب و گروهی پیروز این انتخابات نبود‌ بلکه پیروز واقعی این میدان مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی بودند.

وی با بیان اینکه دشمن از هر وسیله‌ای برای دستیابی به اهداف شوم خود بهره می‌گیرد، گفت:‌ دشمنان این نظام باید بدانند که مردم این کشور در راه این نظام و انقلاب از جان و مال خود گذشتند و در راه حفظ آن نیز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

امام جمعه ابهر اضافه کرد: 10 سال پیش عده‌ای بحث سکولاریسم و امثال آن را در جامعه مطرح کردند که این شعارها نیز همچون سخنان و گزارش‌های دشمنان مضحک بود.

وی شبهه‌های مختلف ایجاد شده توسط برخی افراد در آن سال‌ها را زشت عنوان و تصریح کرد: بحث‌های مختلفی همچون تکثرگرایی، سکولاریسم و غیره که از سال‌های 74 تا 84 توسط عده‌ای در روزنامه‌های این مملکت مطرح شد، همچون ادعای دشمنان مضحک و خنده‌آور بود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول