اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

مدافعان ولایت در عرصه انتخابات حضور فعال داشتند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: عاشقان ولایت و رهبری بر اساس وظیفه شرعی وارد عرصه‌ انتخابات شدند.

مدافعان ولایت در عرصه انتخابات حضور فعال داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین غیب‌پرور در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات والفجر 10 و یاد و خاطره شهید مجید سپاسی اظهار داشت: استکبار بر این باور بود که حضور واجدان شرایط در انتخابات 40 درصد است، که شرکت بالای 60 درصدی امت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی نشان از پوچ بودن تحلیل‌های نادرست آنان دارد.

وی با اشاره به اینکه ماجرای 12 اسفند را نباید به نفع خود برداشت کرد، افزود: حضور حداکثری اقشار جامعه در انتخابات نشان داد که انقلاب اسلامی دارای پشتوانه قوی مردمی است.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: شهدای عملیات والفجر 10 رشادت‌های فراوانی را در دفاع از میهن اسلامی نشان دادند و زیر چتر امام راحل، ولایت را در تاریخ ماندگار و جاودانه کردند.

استاندار یزد نیز در این مراسم طی سخنانی در مورد فضائل اخلاقی امام راحل گفت: اگر اخلاق امام در حوزه‌های نظری و عملی الگو و هدایت‌گر نبود، شهیدان محراب دستغیب، مدنی و صدوقی در برابر عظمت وی زانو نمی‌زدند.

محمد فلاح‌زاده بیان داشت: برای تبیین افکار و اندیشه‌های امام راحل باید کتاب‌های معظم‌له در مراکز علمی و آموزشی تدریس شود.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس، سرداران دلیر، شجاع و رزمندگان گمنام برای تحقق خواسته‌های الهی حضرت امام جان خود را فدای اسلام و رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی کرده‌اند.

فرمانده سابق لشکر 19 فجر بیان داشت: شهیدان چرایی را به ما آموزش داده و باید چگونگی شهید شدن را برای نسل‌های آینده در محافل علمی، اجتماعی و آموزشی تدریس کنیم.

استاندار یزد خاطر نشان کرد: رزمندگان اسلام به ویژه شهدای انقلاب اسلامی برای تحقق یاد و خاطره ارزش‌های دوران دفاع مقدس باورهای خود را در قالب اتحاد با امام، کفرستیزی، ترویج فرهنگ عاشورایی، تلاش در عرصه جهاد اقتصادی، تولید و توزیع در تمام ارکان نظام نهادینه کرده‌اند.

در پایان این مراسم به رسم یاد بود به خانواده شهید مجید سپاسی لوح یاد بود اهدا شد. 

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول