اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد خراسان شمالی:

فعالیت خبرگزاری فارس در انتخابات مجلس چشمگیر بود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی فعالیت خبرگزاری فارس در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را چشمگیر عنوان کرد.

فعالیت خبرگزاری فارس در انتخابات مجلس چشمگیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حسین ثابت‌قدم‌وحید پیش از ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در خراسان شمالی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات این دوره مجلس هوای تازه و با نشاطی را قبل از رسیدن بهار طبیعت داشته که طبیعتاً نقش خبرگزاری فارس در این عرصه بسیار قابل توجه است.

وی گفت: خبرگزاری فارس هم به لحاظ سرعت، دقت و تولید اخبار، چه در ایام انتخابات و چه در سایر مقاطع بی‌نظیر عمل کرده است.

به گفته ثابت‌قدم‌وحید، این ویژگی‌های برجسته در خبرگزاری فارس باعث شده تا مردم و مسئولان به اخبار فارس رغبت و اطمینان داشته باشند.

وی همچنین با تأکید بر نقش خبرگزاری‌ها در دنیای امروز، افزود: این نقش به خاطر جایگاه خبرگزاری‌ها و تولید اخبار گوناگون ویژه است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به در پیش بودن سال جدید، بر ارتباط تنگاتنگ رسانه‌ها و مسئولان در دوره جدید فعالیت تأکید کرد و گفت: باید برای توسعه استان که از جمله رسالت‌های رسانه‌ها بوده تلاش مضاعف‌تری شود.

وی تنویر افکار عمومی و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه را از وظایف ذاتی رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: دشمنان حاکم بودن این شرایط را در جامعه بر نمی‌تابند و به دنبال ایجاد یأس در جامعه هستند، از این رو رسانه‌ها برای تقویت روحیه نشاط و شادابی در جامعه باید همواره تلاش کنند.

ثابت‌قدم‌وحید اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت استان مشکلات پیش روی رسانه‌ها برطرف شود.

در ادامه این دیدار سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان شمالی نیز در سخنانی با بیان اینکه خبرگزاری فارس در استان از حدود هشت سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: هم اکنون به طور میانگین ماهانه 600 عنوان خبری در حوزه‌های مختلف توسط این دفتر تهیه و تولید می‌شود.

اکبر منصوری کسب سه عنوان کشوری توسط دفتر خبرگزاری فارس در استان را برشمرد و گفت: با وجود کمبود امکانات و فضای کار، خبرنگاران این خبرگزاری با تلاش شبانه‌روزی خود سبب شده‌اند تا این رسانه در سطح ملی و منطقه‌ای شهرت، نام و آوازه پیدا کند.

وی همچنین در این نشست با اشاره به مشکلات موجود از سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خواست تا با توجه به اینکه این اداره متولی فعالیت‌های فرهنگی در استان است، نسبت به رفع بخشی از مشکلات اهتمام ورزند.

* اهدای لوح تقدیر معاون استاندار به خبرگزاری فارس خراسان شمالی

در این آیین همچنین لوح تقدیر معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی و هدیه فرهنگی به خاطر انتخابات به اکبر منصوری سرپرست خبرگزاری فارس در استان اهدا شد.

در این لوح تقدیر آمده است: شورآفرینی مطبوعات و رسانه‌ها در جریان انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عملکرد درخشانی از رسانه‌ها را رونمایی کرد که بی‌شک نشانی بارز از بصیرت و عقلانیت حاکم بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها در این استان است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی در این لوح تقدیر اضافه کرده است: ایجاد بستری مناسب برای طرح و نظرات چهره‌های سیاسی و تمرکز بر ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی در افتخار این حماسه ملی، خبرنگاران را شریک ملت ایران معرفی کرد.

در این لوح تقدیر با عرض خدا قوت و سپاس از همیاری این خبرگزاری، آرزوی توفیقات از درگاه ایزد منان برای انجام رسالت‌های مطبوعاتی شده است.

گفتنی است در بازدید سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از دفتر خبرگزاری فارس، حسین فرخنده معاون فرهنگی و هنری و همچنین حبیب یزدان پناه مشاور فرهنگی و هنری این اداره کل حضور داشتند.

ثابت‌قدم سه ماه است که به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی مشغول فعالیت است. پیش از این سوقندی که بیش از شش سال سکان‌داری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را بر عهده داشت طی چهار نوبت از دفتر خبرگزاری فارس در استان بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/و۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول