اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان خبر داد

فعالیت 135 موسسه و کانون فرهنگی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از فعالیت 135 موسسه و کانون فرهنگی در دشتستان خبر داد.

فعالیت 135 موسسه و کانون فرهنگی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کرم‌ باقری عصر چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان اظهار داشت: مشارکت پرشور و باشکوه امت مسلمان ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی زمینه یأس، ناامیدی و شکست دشمنان را فراهم آورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان با اشاره به مشارکت 75 درصدی مردم شهرستان دشتستان در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مردم با حضور آگاهانه، بابصیرت و دشمن‌ستیزانه خود در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی حب و علاقه بیش از پیش خود به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثابت کردند و به دنیای استکبار اجازه دهن‌کجی به نظام و انقلاب را نمی‌دهند.

باقری بیان کرد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان از اهمیت بالایی برخوردار است و در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات لازم است در راستای اجرای این مصوبات گام بردارند و هیچگونه اهمال و کوتاهی در این راستا پذیرفته نیست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان تصریح کرد: در سال‌های اخیر با مشارکت دستگاه‌های اجرایی اقدامات مهم و ارزشمندی در راستای توسعه شاخص‌های فرهنگی شهرستان دشتستان صورت گرفته و تصویب مصوبات زیادی را در این راستا شاهد بوده‌ایم.

باقری به برگزاری نمایشگاه کتاب دهه فجر در شهرستان دشتستان اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاری این نمایشگاه و همکاری‌های فرماندار دشتستان زمینه دلگرمی و امیدواری نویسندگان و اهل قلم شهرستان دشتستان را به وجود آورد و صمیمانه از اقدامات فرهنگی فرماندار دشتستان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: برگزاری جلسات و همایش‌های بیداری‌ اسلامی از اقدامات ارزشمندی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان در ماه‌های گذشته در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی انجام داده است.

باقری از فعالیت 135 موسسه و کانون فرهنگی در دشتستان خبر داد و افزود: تعداد 67 موسسه فرهنگی و همچنین بیش از 68 کانون فرهنگی هنری در دشتستان فعال هستند که تقویت این کانون‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره است.

وی گفت: برای رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان باید از همه توانمندی‌های موجود در دشتستان بهره ببریم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول