اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

50 گروه موسیقی غیرمجاز در دشتستان فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: 50 گروه موسیقی غیرمجاز در دشتستان فعالیت دارند.

50 گروه موسیقی غیرمجاز در دشتستان فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان فرهنگی دشتستان اظهار داشت: قانون‌گرایی و عمل به قانون از مهم‌ترین مسائلی است که در جامعه باید به طور تام به آن توجه داشته باشیم و با تمام توان و پتانسیل در راستای دستیابی به این اهداف گام برداریم.

وی افزود: عمل به قانون از ایجاد هرج و مرج و ناهماهنگی‌ها جلوگیری می‌کند و جامعه را در مسیر پیشرفت، توسعه، ترقی و حرکت به جلو سوق می‌دهد.

خسروی با اشاره بر اهمیت عمل به قانون خاطرنشان کرد: باید جلوی بی‌قانونی‌ها بایستیم و با استفاده از راهکارهای قانونی با قانون‌ شکنی‌ها برخورد کنیم.

این مسئول ادامه داد: بر اساس قانون فعالیت گروه‌های موسیقی زنده در تالارهای عروسی ممنوعیت قانونی دارد و باید زمینه رفع این مشکلات را فراهم آوریم.

فرماندار دشتستان اذعان داشت: در حال حاضر قریب به 50 گروه موسیقی غیر مجاز در سطح شهرستان فعالیت دارند و باید با راهکارهای قاطع فعالیت این گروه‌ها را متوقف کنیم.

وی تصریح کرد: اگر در برخورد با این گروه‌ها و توقف آنها کوتاهی کنیم، همانگونه که در مدت‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم گسترش می‌یابند و برخورد با این گروه‌ها در دوره‌های آتی سخت‌تر از وضعیت فعلی است.

این مسئول اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین مصوباتی که باید در راستای تمکین به آن گام برداریم ممنوعیت استفاده از گروه‌های پخش موسیقی زنده در تالارهای عروسی شهرستان است و در صورت مشاهده این عوامل نیروی انتظامی و اماکن باید در راستای برخورد با این اقدام کنند.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: این قانون باید با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصناف شهرستان دشتستان در تمامی تالارهای عروسی، محضرهای ثبت ازدواج، فروشگاه‌های لباس عروس و آرایشگاه‌ها نصب شود تا تمامی مردم از آن آگاه شوند و زمینه عمل به این قانون فراهم شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول