اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خبر داد

انجام 275 ماموریت امدادی اورژانس دشتستان در بهمن امسال

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از انجام 275 ماموریت امدادی اورژانس دشتستان در بهمن امسال خبر داد.

انجام 275 ماموریت امدادی اورژانس دشتستان در بهمن امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از کارکنان فوریت‌های پزشکی دشتستان اظهار داشت: شبکه بهداشت دشتستان در سال جاری اقدامات مهم و ارزشمندی در راستای افزایش شاخص‌های بهداشتی داشته و با تجهیز و تقویت مراکز و خانه‌های بهداشتی به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم.

وی افزود: در سال جاری در خدمات‌رسانی به مناطق محروم و دوردست نیز اهتمام ویژه‌ای داشته‌ایم و شاهد رضایت خاطر مردم مناطق روستایی از این خدمات هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از انجام 275 ماموریت امدادی اورژانس دشتستان در بهمن امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی دشتستان با دارا بودن دو پایگاه در شهر برازجان و 7 پایگاه اورژانس جاده‌ای در بهمن‌ماه سال جاری  275 مورد اعزام داشته است.

کهن تصریح کرد: از این تعداد اعزام، 248 مورد درون شهری و 25 مورد اعزام درون استانی و 2 مورد اعزام برون استانی بوده ‌است.

وی افزود: از مجموع اعزام‌ها، 24 مورد به بوشهر، 248 مورد به برازجان، یک مورد به گناوه و دو مورد به شیراز اعزام شده‌ اند.

کهن بیان داشت: عمده‌ترین علت اعزام‌ها شامل 108 مورد بیماری‌های گوارشی، 95 مورد حوادث ترافیکی، 25 مورد بیماری‌های قلبی و عروقی، 24 مورد بیماری‌های تنفسی، 10 مورد بیماری‌های مغزی، 5 مورد مسمومیت‌ها، 4 مورد سقوط، 3 مورد خودکشی و یک مورد سوختگی بوده است.

وی یادآور شد: پرسنل اورژانس و فوریت‌های پزشکی نقش مهمی در تامین سلامت و کاهش تلفات دارند و باید تقدیر ویژه‌ای از این عزیزان داشته باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول