اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان:

مساجد متروکه دشتستان شناسایی و بازسازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان گفت: مساجد متروکه دشتستان شناسایی و بازسازی می‌شوند.

مساجد متروکه دشتستان شناسایی و بازسازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان اظهار داشت: یکی از مسائلی که در شورای فرهنگ عمومی نگران کننده است عدم اجرای مصوبات مهم شورای فرهنگ عمومی توسط نهادها و ارگان‌های مربوطه است.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: بر اساس تاکید مسئولان شهرستان مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی لازم‌الاجراست و از تمام مسئولان می‌خواهیم در راستای انجام این مصوبات تلاش بیش از پیش داشته باشند.

مصلح بیان داشت: یکی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی گذشته شناسایی مساجد متروکه و کمبود فضاهای مساجد و تلاش برای رفع این مشکلات است ولی تا کنون هیچ اقدام خاصی در این راستا انجام نشده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی در سال‌های اخیر در حوزه‌های مطالعاتی و اجرایی در شهرستان دشتستان اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است که شرایط و زمینه را برای بهبود وضعیت شهرستان در زمینه‌های مختلف فراهم آورده است.

مصلح اذعان داشت: آسیب‌شناسی محرم و صفر از اقدامات ارزشمندی است که شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان در حوزه‌های مطالعاتی انجام داده و توانسته‌ایم اقدامات ارزنده‌ای در راستای انسجام برنامه‌های ایام محرم و صفر برداریم.

وی تاکید کرد: تبلیغات یکی از عناصر موثر در راستای توسعه و گسترش فرهنگ‌ها است و در شهر برازجان و شهرهای شهرستان دشتستان تبلیغات درون شهری کم‌تر پیش رفته و اقداماتی مطلوب در این زمینه صورت نگرفته است که از مسئولان می‌خواهیم در این زمینه تلاش بیشتری کنند.

امام جمعه برازجان اذعان داشت: نصب تابلوهای دینی و مذهبی با نام ادارات با موضوعات مرتبط با فعالیت‌های ادارات و ارگان‌ها از مسائل مهمی است که سبب توسعه و گسترش اهداف و برنامه‌های این شورا می‌شود و تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید این مساله را در دستور کار خود قرار دهند.

مصلح گفت: در ارتباط با مجالس عروسی و شادی در جلسات متعدد نشست‌هایی برگزار شده و مصوبات شورای فرهنگ عمومی در این راستا به مسئولان مربوطه ارائه شده که باید در راستای تحقق این مصوبات گام برداریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان ابراز داشت: توسعه زندگی شهرنشینی و روی‌آوری به تالارهای عروسی زمینه را برای کنترل و مدیریت بهتر فراهم آورده و باید از تمام توان برای جلوگیری از ایجاد انحرافات در مراسمات شادی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول