اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان خبر داد

اعزام 2500 نفر در دشتستان به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دشتستان از اعزام 2 هزار و 500 نفر در دشتستان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

اعزام 2500 نفر در دشتستان به اردوهای راهیان نور

احمد عالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: کشور ما از قدرت و نعمت ولی‌فقیه برخوردار است و تمامی نعمات و برکاتی که در سال‌های اخیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آمده است در سایه تبعیت از رهبر معظم انقلاب بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ارشاد‌ها و راهنمایی‌های داهیانه و پیامبرگونه خود ایران اسلامی را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داده‌اند.

عالی ادامه داد: پیروزی فرهنگ غنی اسلامی و امت مسلمان ایران در برابر قدرت‌های زورگو و اربابان قدرت و ثروت در راستای توجه به فرامین و دستورات رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی اضافه کرد: امت مسلمان ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌ هرگاه در کاری به مردم تکیه کرده‌ایم در این راستا پیروز بوده‌ایم و توانسته‌ایم کار را با موفقیت هرچه تمام‌تر انجام دهیم.

این مسئول بیان داشت: امت مسلمان ایران اسلامی در بحث امنیت در برگزاری انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و جلوگیری از اغتشاشات و شلوغی‌ها نقش مهمی ایفا کرده‌اند و در این راستا از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان عنوان کرد: جزیره خارگ استان بوشهر که در تمامی روزهای جنگ بمباران‌ها و حمله‌ها را تحمل کرده بعنوان یکی از استان‌های راهیان نور تعیین شده و درخور امکانات ترابری و ظرفیت‌های این جزیره مسافران راهیان نور به این منطقه اعزام شده‌اند.

عالی از اعزام 2 هزار و 500 نفر در دشتستان به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته تا کنون برای اعزام یک‌‌هزار و 300 نفر از سهمیه شهرستان دشتستان اتوبوس از استان تحویل گرفته‌ایم و برای یک‌هزار و 200 نفر دیگر باید در شهرستان برنامه‌ریزی شود و زمینه اعزام ایشان به اردوهای راهیان نور فراهم شود.

وی اذعان داشت: بحث فرهنگ عمومی و بصیرت افزایی مسئله مهمی است که باید در اردوهای راهیان نور مورد توجه قرار گیرد و در این اردوها باید از تمام توان برای بیان اهداف شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس بهره بریم.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان تصریح کرد: در سال گذشته قریب به 4 هزار نفر از شهرستان دشتستان به اردوهای راهیان نور رفتند و این مسئله تاثیر آموزنده‌ای در راستای انتقال فرهنگ شهادت و اهداف شهدا در جامعه داشت.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول