اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی دشتستان خبر داد

توزیع رایگان 50 هزار نهال در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی دشتستان از توزیع رایگان 50 هزار نهال در دشتستان خبر داد.

توزیع رایگان 50 هزار نهال در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدعلی دشتی‌زاده بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری مراسم هفته منابع طبیعی در برازجان اظهار داشت: حفظ و حراست از طبیعت امری بسیار مهم است و این امر یک وظیفه همگانی است که باید فرهنگ‌سازی لازم در این راستا انجام شود.

وی افزود: اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان دشتستان در هفته جاری برنامه‌های متنوعی برای ترویج فرهنگ پاسداری از طبیعت برگزار کرده و انتظار داریم هر روز شاهد گسترش این فرهنگ در بین مردم باشیم.

رئیس اداره منابع طبیعی دشتستان از توزیع رایگان 50 هزار نهال در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 50 هزار اصله نهال به طور رایگان بین مردم در بخش‌ها و شهرهای مختلف دشتستان توزیع شده است.

دشتی‌زاده تصریح کرد: همچنین در هفته جاری 20 هزار اصله نیز توسط دانش‌آموزان در مدارس و معابر شهری، پارک‌ها و میادین کشت خواهد شد.

وی یادآور شد: این نهال‌ها شامل درختان آمپلی‌ست، ویکتوریا، گل شیشه شور و دیگر انواع درختچه‌های تزیینی است که در روستاها و شهرهای دشتستان کشت می‌شود.

دشتی‌زاده افزود: در جمعه هفته جاری نیز به منظور ترویج، اشاعه و فرهنگ‌سازی بین مردم، تعداد 10هزار اصله از این نهال‌ها در بین نمازگزاران جمعه توزیع خواهد شد.

رئیس منابع طبیعی دشتستان بیان کرد: برای تخریب طبیعت برنامه‌ریزی بسیار زیادی صورت گرفته و تعداد زیادی اجاق گاز، کپسول و تنور گازی به منظور جلوگیری از تخریب طبیعت، قطع درختان و آتش‌سوزی منابع طبیعی به صورت رایگان در بین عشایر توزیع شده است.

دشتی‌زاده خاطرنشان کرد: گسترش فضای سبز ادارات و نهادها نیز امر مهمی است که انتظار داریم توسط مسئولان اجرا شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول