اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

راه‌اندازی کتابخانه عمومی در اتوبوس‌های شهری دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از راه‌اندازی کتابخانه عمومی در اتوبوس‌های شهری دشتستان خبر داد.

راه‌اندازی کتابخانه عمومی در اتوبوس‌های شهری دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی در نشست با کتابداران شهرستان دشتستان اظهار داشت:‌ مساله مطالعه و کتابخوانی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید در جوامع انسانی به آن توجهی خاص شود و با تمام توان در راستای توسعه این مهم گام برداریم.

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این راستا از اهمیت بالایی برخوردار است ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه است که سبب توسعه سطح فرهنگی جامعه می‌شود و همواره باید این مساله مهم را مورد توجه قرار دهیم.

خسروی در همین راستا افزود: در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سال‌های اخیر اقدامات مهم و ارزنده‌ای در شهرستان دشتستان صورت پذیرفته است و توانسته‌ایم به موفقیت‌هایی در این شهرستان دست یابیم.

این مسئول بیان داشت: وضعیت کتابخوانی در کشور ما در حال حاضر وضعیتی مطلوب ندارد و باید از تمام توان برای بهبود این فرهنگ در جامعه استفاده کنیم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: مطالعه و کتابخوانی یکی از مسائل مهمی است که باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد و باید با استفاده از فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت افراد در جوامع مختلف بهره‌ ببریم.

خسروی از راه‌اندازی کتابخانه عمومی در اتوبوس‌های شهری دشتستان خبر داد و یادآور شد: ایجاد کتابخانه‌های عمومی در اتوبوس‌های شهری یکی از راهکارهای مهمی است که باید در مسیر توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به آن توجه کنیم و زمینه افزایش سرانه مطالعه در جوامع انسانی را مورد توجه قرار دهیم.

وی در ارتباط با احداث کتابخانه در اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های شهری و بین شهری اذعان داشت: باید به موضوع و حجم کتب این کتابخانه‌ها توجه ویژه‌ای شود و کتاب‌ها را به طوری انتخاب کنیم که بتوانیم نیاز تمامی سلائق را از طریق این کتابخانه‌ها برآورده کنیم.

فرماندار دشتستان تاکید کرد: شهرداری‌ها باید این امر را مورد توجه قرار دهند و با استفاده از پتانسیل‌های موجود در راستای ایجاد کتابخانه‌های مسافر در ناوگان حمل و نقل عمومی گام بردارند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول