اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

فعالیت 12 بخش تخصصی در مرکز سلامت کار پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم از فعالیت 12 بخش تخصصی در مرکز سلامت کار پالایشگاه جم خبر داد.

فعالیت 12 بخش تخصصی در مرکز سلامت کار پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم فرهاد محرابی عصر امروز در بازدید از مرکز سلامت کار پالایشگاه جم اظهار داشت: با حمایت و رهنمودهای مدیرعامل پالایشگاه و مسئولین ستاد بهداشت و درمان امکانات و تجهیزات جدید مرکز سلامت کار در این شرکت توسعه یافته و این مرکز را به یکی از مجهزترین کلینیک سلامت کار در سطح منطقه تبدیل کرده است.

وی از فعالیت 12 بخش تخصصی در مرکز سلامت کار پالایشگاه جم خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر مرکز سلامت کار فجر جم شامل بخش‌های بستری موقت، اورژانس1و2، داروخانه، پزشک، دندانپزشک، شنوایی‌سنجی، آزمایشگاه، بهداشت محیط و حرفه‌ای و بایگانی طب صنعتی است.

محرابی یادآور شد: نصب دستگاه مانیتورینگ قلبی در این مرکز نسبت به قبل توسعه پیدا کرده و مانیتور بیماران قلبی در هنگام اتفاقات و اورژانس‌های قلبی و مغزی مقدور است.

رئیس مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: سیستم اکسیژن و ساکشن مرکزی(سانترال) در بخش بستری موقت و اورژانس‌های 1و2 نیز در این مرکز نصب شده است.

وی گفت: با راه‌اندازی این سیستم علاوه بر در دسترس بودن اکسیژن و ساکشن سانترال برای هر تخت، خطر بالقوه سیلندرهای اکسیژن (خطر انفجار، سقوط کپسول و ...) برای بیماران مهار شده است.

محرابی به خرید و به‌کارگیری دو دستگاه اکسیژن‌ساز برای استفاده در این مرکز اشاره و خاطر نشان کرد: در مواقعی که نیاز به استفاده از تخت‌های بیشتر و یا نیاز به اکسیژن در خارج از محیط درمانگاه باشد، (حوادث با تعداد مصدومین زیاد) این دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: آزمایشگاه مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم نیز به شکل کامل تجهیز شده و با نصب دستگاه اتوآنالیزر و سایر تجهیزات مورد نیاز امکان انجام تمام آزمایشات بیوشیمیایی در آزمایشگاه وجود دارد.

رئیس مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز فجر جم این مرکز را یکی از کامل‌ترین مراکز سلامت کار در سطح کشور دانست و تصریح کرد: حمایت و رهنمودهای مدبرانه مدیر عامل پالایشگاه و مساعدت دیگر واحدهای این شرکت در تمام مراحل ساخت و تجهیز سبب دلگرمی و عامل اصلی پیشبرد کارها بوده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول