اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرایط اسکان زائران و مسافران نوروزی فراهم می‌شود

تدارک 2 اردوگاه در جوار امامزاده سیدسلطان محمد رودان

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه رودان گفت: به منظور رفاه حال زائران در ایام نوروز دو اردوگاه جدید در جوار آستان مقدس این امامزاده تدارک دیده شده است.

تدارک 2 اردوگاه در جوار امامزاده سیدسلطان محمد رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام بهرام رنجبر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آستان مقدس امامزاده سیدسلطان محمد رودان همه ساله در ایام  نوروز پذیرای خیل کثیری از زائران است و به همین منظور این دو اردوگاه جدید در جوار این امامزاده در رودان راه‌اندازی شده است.

وی ایجاد این دو اردوگاه را در راستای تحقق اهداف طرح آرامش بهاری دانست و ادامه داد: اجرای طرح‌هایی از این دست با هدف خدمت رسانی بهتر به زائران در ایام نوروز در دست اجرا است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه رودان افزود: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اداره اوقاف این شهرستان در ایام نوروز اقداماتی همچون توزیع اقلام فرهنگی، برگزاری محفل انس با قرآن، راه‌اندازی مراکز پاسخگویی به مسائل شرعی در بقاع متبرکه را در صدر برنامه‌های خود قرار داده است.

رنجبر ابراز داشت: علاوه بر تدارک دو اردوگاه مذکور در آستانه فرا رسیدن ایام نوروزی طرح‌های دیگری همچون تسطیح فضای باز در جوار امامزاده شاه قطب الدین حیدر و تسطیح اراضی جنبی امامزاده سید محمود در روستای سکل نیز به انجام رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تسطیح جاده دسترسی به نظرگاه حضرت ابوالفضل در کمیز نیز با همت و همکاری جهاد کشاورزی شهرستان انجام شده است.

به گفته این مسئول در بهار سال گذشته این اداره خدماتی اعم از خدمات زیارتی، بهداشتی، مشاوره، اسکان، توزیع بسته‌های اطلاع رسانی و فرهنگی، اقامه نماز جماعت، پاسخ به سئوالات شرعی را به انجام رسانده است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول