اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با جشن نیکوکاری

16 پایگاه ،کمک‌های مردمی کاشان را جمع‌آوری می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان گفت: همزمان با جشن نیکوکاری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیرکاشان توسط 15 پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار با همکاری 72 نیروی انسانی جمع‌آوری می‌شود.

16 پایگاه ،کمک‌های مردمی کاشان را جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان,حسن اسماعیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشن نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در کاشان همزمان با سراسر کشور فردا 18 اسفندماه با شعار «سیره نبوی، احسان علوی، جهاد اقتصادی، جشن نیکوکاری» و با هدف تقسیم شادی‌ها با افراد نیازمند انجام می‌شود.

وی افزود: علاوه بر 15 پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار در شهرستان کاشان، تعداد 150 پایگاه در مدارس و 20 پایگاه بسیج نیز در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست دارالمومنین کاشان هستند.

اسماعیلی از شهروندان خیر کاشان خواست در صورت عدم کمک نقدی، برای تحویل اعانات غیرنقدی خود از کالاها و البسه‌های تازه و نو استفاده کنند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و پیگیری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، برای حل مشکلات ایتام و نیازمندان در آستانه سال نو ضمن تجلیل از کمک‌های خیرین و مردم نوع دوست و خیر شهرستان، از شرکت های صنایع و مؤسسات و ادارات شهرستان کاشان خواست همچون گذشته کمیته امداد امام خمینی(ره) را در این امر مهم یاری کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشان مجموع مددجویان زیر پوشش کمیته امداد  شهرستان کاشان را 6 هزار و 500 خانوار در قالب حدود 12 هزار نفر اعلام کرد.

این مسئول در پایان متذکر شد: علاوه بر این تعداد، 19 هزار نفر اقشار مددجوی بی‌بضاعت با وجود اینکه که شرایط تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) را ندارند اما از بن‌های امدادی و سایر کمک‌های این کمیته بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول