اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان خبر داد

اجرای 200 برنامه در هفته احسان و نیکوکاری در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان گفت: 200 برنامه در هفته احسان و نیکوکاری در سطح استان انجام می‌شود.

اجرای 200 برنامه در هفته احسان و نیکوکاری در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مهدی فضلی عصر امروز در همایش تجلیل از رابطان فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: بسیار خرسندیم در فضایی زندگی می‌کنیم که در آن اسلام و انقلاب حاکم است و رهبران ما فقهای جامع‌الشرایطی هستند که از خداوند نور گرفته و آن را به مردم و کشور منتقل می‌کنند.

وی افزود: انقلاب ما در طی سالیان طولانی مشقت‌های بسیاری را سپری کرده که جنگ نمونه کوچکی از آن بود و امروز شاهد تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنانی هستیم که با بصیرت ملت ایران و سکان‌داری رهبر معظم انقلاب نقش بر آب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان خاطرنشان کرد: در طی 33 سال گذشته توانسته‌ایم روز به روز کیفیت فعالیت‌های خود را افزایش داده و در مباحث مختلف بیمه، معیشت، مسکن، خودکفایی و فرهنگی به خانواده‌ها خدمت کنیم و در سند چشم‌انداز 20 ساله شش رکن اساسی داریم که یکی از این ارکان که هم‌اکنون نیز در حال اجرا است صیانت از تحکیم نهاد خانواده و احیای عزت و کرامت فردی و خانوادگی با رویکرد توانمندسازی افراد زیر پوشش است.

وی در ادامه سخنانش به توانمندسازی فرهنگی و کارهای صورت گرفته در آن اشاره کرد و افزود: هدایت ترمیم در مباحث فرهنگی کشور و استان از موضوعاتی است که سالم‌سازی فضای اعتقادی و فرهنگی خانواده‌ها پرداخته و این امر را به طور مستمر ادامه می‌دهد.

فضلی بیان داشت: اهتمام ویژه در تعمیق باورها و اصول به همراه بسط و گسترش آن در خانواده‌ها از مباحث مورد توجه است چرا که 10 درصد جمعیت استان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و تلاش برای مصون‌سازی خانواده‌ها در مقابل آفت‌ها از مواردی است که بسیار با اهمیت است.

وی از پوشش مستقیم 15 هزار دانشجو و دانش‌آموز خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 3 هزار دانشجو در مقاطع عالی ارشد و دکترا تحصیل می‌کنند و رسالت کار رابطین فرهنگی سالم‌سازی، ایجاد مصونیت و تقویت دین‌باوری در میان فرزندان مددجویان است که توانسته‌ایم در این باره جایگاه مطلوبی را کسب کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان در پایان گفت: به دلیل تعطیلی مدارس در روز پنج‌شنبه زنگ احسان و نیکوکاری در روز چهار شنبه به صدا درآمده و 800 مدرسه در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش‌آموزان هستند که جمع این هدایا به مدارس محروم اهداء می‌شود و در روز پنج‌شنبه نیز پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سراسر استان آماده دریافت هدایای مردم نیکوکار است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول