اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان:

جشن نیکوکاری آموزش‌ غیر مستیقم نوعدوستی به دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان گفت: جشن نیکوکاری یک نوع از آموزش‌های غیر مستیقم به دانش‌آموزان برای کمک به همنوعان مستمند است.

جشن نیکوکاری آموزش‌ غیر مستیقم نوعدوستی به دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی در نشست مسئولان آموزش و پرورش و کمیته امداد شهرستان دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد نقش بسیار مهمی در گسترش سواد در بین اقشار مستضعف دارد و این نهاد با تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان بی‌بضاعت در راستای بهبود سواد در جامعه حرکت می‌کند.

وی افزود: احسان و نیکوکاری باید در جامعه گسترش یابد و همه در این راستا مسئولیت حساسی دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری یک نوع دیگر از آموزش‌های غیر مستقیم به دانش‌آموزان برای کمک به همنوعان مستمند است.

اسدی تصریح کرد: دانش‌آموزان در جشن نیکوکاری می‌آموزند که فقط به فکر و خواسته‌های خود نباشند و با تعاون و همدلی و دستگیری دردمندان در خوشحالی دل‌های آنان سهیم باشند.

این مسئول در ادامه با اشاره به گستردگی آموزش و پرورش دشتستان بیان داشت: آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از بزرگترین آموزش‌ و پرورش‌های استان از لحاظ جمعیت و گستره جغرافیایی می‌باشد و بیشترین مشکلات آموزش و پرورش در سطح استان را داریم.

اسدی اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری با اضافه شدن مدارس بخش آبپخش به مدیریت مرکز شهرستان بیش از 400 مدرسه تحت پوشش این مدیریت است و گستردگی جغرافیایی مدارس شهرستان مشکلات آموزش و پرورش را دوچندان کرده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان یادآور شد: جمعیت دانش‌آموزی شهرستان دشتستان بالغ بر 34 هزار نفر است و اولیاء دانش‌آموزان با همکاری می‌توانند در راستای بهبود وضعیت آموزشی و امکانات رفاهی مدارس آموزش و پرورش را یاری کنند.

اسدی افزود: امیدوار هستیم همکاری و تعامل کمیته امداد و آموزش و پرورش تداوم یابد و شاهد باسواد شدن همه اقشار جامعه باشیم.

مسئولان کمیته امداد و کارشناسان این نهاد نیز بر نقش کمیته امداد در رشد و پیشرفت جامعه تاکید کردند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول