اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان خبر داد

توزیع 38 هزار قلک نیکوکاری در بین دانش‌آموزان زنجانی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان گفت: 38 هزار قلک مقوایی نیکوکاری در بین دانش‌آموزان زنجانی توزیع شده است.

توزیع 38 هزار قلک نیکوکاری در بین دانش‌آموزان زنجانی

جمشید پرویزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برخی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان زنجان به مناسبت برگزاری جشن نیکوکاری اظهار کرد: امسال جشن نیکوکاری با شعار سیره نبوی، احسان علوی و جهاد اقتصادی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امسال جشن نیکوکاری در روزهای 17، 18 و 19 در شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان با اشاره به نواخته شدن زنگ نیکوکاری در همه مدارس شهرستان زنجان افزود: در یکی از مدارس شهرستان زنجان زنگ نیکوکاری به صورت نمادین و با حضور مسئولان استانی کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش نواخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز 18 اسفند ماه جشن نیکوکاری در شهرستان زنجان با برپایی 227 پایگاه ثابت و سیار برگزار می‌شود، ادامه داد: 22 پایگاه از این پایگاه‌ها به صورت ثابت در سطح شهرستان دایر می‌شود.

پرویزی با اشاره به اینکه پنج پایگاه نیکوکاری نیز توسط بسیج در سطح شهرستان زنجان برپا می‌شود، افزود: با همکاری آموزش و پرورش در 200 آموزشگاه شهرستان زنجان پایگاه‌های نیکوکاری دایر می‌شود.

وی همچنین از فعالیت دو پایگاه سیار در سطح شهرستان زنجان خبر داد و گفت: جشن نیکوکاری در زنجان با همکاری آموزش و پرورش، بسیج و صدا و سیما برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه 100 نفر از نیروهای امدادگر در برگزاری جشن نیکوکاری مشارکت دارند، افزود: 140 نفر نیز از نیروهای بسیج همکاری‌های لازم را با کمیته امداد شهرستان زنجان انجام می‌دهند.

وی همچنین از همکاری معاونان و مدیران آموزشگاه‌ها در برگزاری جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: تعداد یک هزار نفر از این افراد همکاری‌های لازم را با کمیته امداد شهرستان زنجان انجام می‌دهند.

پرویزی اذعان داشت: جمعا یک هزار و 200 نفر عوامل اجرایی در شهرستان زنجان برگزاری جشن نیکوکاری را به عهده دارند.

وی در ادامه با اشاره به توزیع پاکت‌های نیکوکاری در سطح دبیرستان‌های شهرستان زنجان افزود: در این راستا 9 هزار پاکت در بین دانش‌آموزان زنجانی توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان همچنین با اشاره به توزیع 38 هزار قلک مقوایی نیکوکاری در مدارس استان زنجان اضافه کرد: استقرار صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح بانک‌های شهرستان و بیمارستان‌ها نیز از دیگر اقداماتی است که در روز جشن نیکوکاری در سطح شهرستان زنجان دایر می‌شود.

وی در ادامه دستگاه‌های همکار کمیته امداد زنجان در برگزاری جشن نیکوکاری را اصناف، نیروهای بسیج، اتحادیه‌ها، ادارات و بسیج روستایی عنوان کرد.

پرویزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری جشن نیکوکاری در شهرستان زنجان از چند ماه قبل صورت گرفته است، ادامه داد: مسئولان کمیته امداد شهرستان زنجان آمادگی دارند، کمک‌های مردمی را کمترین زمان ممکن در بین نیازمندان توزیع کنند.

وی همچنین از آمادگی مسئولان خانه انفاق، احسان و نیکوکاری در شهرستان زنجان خبر داد و گفت: شهروندانی که دسترسی به پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهر ندارند، می‌توانند با مراجعه به خانه انفاق، هدایای نقدی و غیر نقدی خود را تحویل دهند.

لازم به ذکر است، سال گذشته در راستای برگزاری جشن نیکوکاری یک میلیارد و 940 میلیون ریال هدایای نقدی و غیر نقدی جمع‌‌آوری شده بود که در مقایسه با سال 88 دارای رشد 30 درصدی بود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول