اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت سه روز متوالی صورت می‌گیرد

استقرار 360 پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری در اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: 360 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان اصفهان هم‌زمان با سراسر کشور مستقر می‌شود.

استقرار 360 پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری در اصفهان

بهرام سوادکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در اسفندماه جاری سه روز به جشن نیکوکاری اختصاص یافته است، اظهار داشت: از روز 17 اسفندماه سال جاری به مدت سه روز و هر روز با محوریت یک محل شاهد استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی این نهاد هستیم.

وی با بیان اینکه هفته احسان و نیکوکاری از 14 اسفندماه تا 21 اسفند ادامه دارد به شرح برخی برنامه‌های این هفته پرداخت و افزود: ملاقات بیماران صعب‌العلاج، بازدید از مددجویان کمیته امداد امام(ره) در غالب طرح مفتاح‌الجنة و آزادی زندانیان دیه غیر عمد از برنامه‌های مهم این هفته است.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان هم‌چنین آغاز جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری را از 17 اسفند دانست و تصریح کرد: از روز 17 اسفند جشن نیکوکاری با شعار مدرسه‌محوری، 18 اسفند با شعار محله‌محوری و در معابر و میادین شهر و در روز 19 اسفندماه سال جاری در مساجد استان اصفهان صندوق‌های کمک‌های مردمی این نهاد مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ائمه جماعات می‌توانند این کمک‌ها را بین مردم نیازمند تقسیم کنند، ادامه داد: پایگاه‌های کمک‌های مردمی در روز جمعه میدان امام و محل برپایی نماز جمعه در سراسر استان مستقر می‌شود.

سوادکوهی با تأکید به اینکه امسال جشن نیکوکاری با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود، ادامه داد: 100 درصد کمک‌های مردمی در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

وی به جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده روز نیکوکاری در اختیار آموزش و پرورش و نیز مربیان مدارس قرار گرفته و خود بین دانش‌آموزان نیازمند تقسیم می‌کنند.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) تعداد کل پایگاه‌های استان را 360 پایگاه عنوان کرد و گفت: 260 پایگاه در شهرستان اصفهان و 100 پایگاه در شهر اصفهان دایر می‌شود.

وی پایگاه‌های اصلی شهر اصفهان را در میادین اصلی برشمرد و اضافه کرد: شش پایگاه در سطح وسیع است که پایگاه مرکزی در میدان امام حسین(ع) مستقر و سایر پایگاه‌ها در میدان ارتش، فلکه احمدآباد، میدان قدس، میدان جمهوری اسلامی و چهارراه نورباران مستقر است.

سوادکوهی در ادامه به درآمد 550 میلیون تومانی حاصل از جشن نیکوکاری سال گذشته مردم اصفهان اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود رقم کمک‌های نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری امسال افزایش داشته باشد.

وی بیان داشت: شهروندان اصفهانی می‌توانند علاوه بر مراجعه به پایگاه‌های ثابت و سیار این نهاد، کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 300556987 بانک کشاورزی واریز کنند.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول