اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ملایر

یادواره 222 شهید گروه 43 مهندسی امام علی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده گروه مهندسی 43 امام علی(ع) ملایر از برگزاری یادواره 222 شهید تیپ 43 مهندسی امام علی(ع) ملایر خبر داد.

یادواره 222 شهید گروه 43 مهندسی امام علی برگزار می‌شود

علی صبوری‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: چهارمین یادواره 222 تن از سرداران، فرماندهان و 222 شهید والامقام گروه مهندسی 43 امام علی(ع) شهرستان ملایر با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و پاسداشت مقام این لاله‌های به خون خفته در روز چهارشنبه 17 اسفند ماه و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا و مردم برگزار می‌شود.

وی با برشمردن مقام و منزلت شهدا گفت: گروه مهندسی امام علی(ع) طی سال‌های دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف خدمات ارزنده‌ای در خدمت به ایران اسلامی در مناطق مختلف کشور داشته است.

فرمانده گروه مهندسی 43 امام علی(ع) ملایر ادامه داد: در این راستا با احداث پل‌ها، خاکریزها، سدهایی در برابر دشمن، سنگرسازی، بیمارستان و اورژانس‌های صحرایی و خنثی‌سازی مناطق آلوده به مین و... بعد از جنگ و در راه سازندگی مناطق جنگی و دیگر نقاط اقدامات بزرگی را ارائه داده و در این راه 222 شهید و 254 جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

صبوری‌منش در پایان ابراز داشت: امیدواریم با برگزاری برنامه‌هایی از قبیل یادواره‌ها بتوانیم گوشه کوچکی از دلاوری‌های شهدا را به مردم بشناسانیم و در مسیر و راه نورانی آنها حرکت کنیم.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول