اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعی از خانواده‌های شهدا:

برگزاری یادواره شهدای هنرمند شاهرود اقدام ارزشمندی است

خبرگزاری فارس: جمعی از خانواده‌های شهدای هنرمند شاهرود با امضای طوماری از نخستین یادواره شهدای هنرمند که با شیوه‏ای جدید در این شهرستان برگزار شد، تقدیر کردند.

برگزاری یادواره شهدای هنرمند شاهرود اقدام ارزشمندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، خانواده‌های معظم شاهد در بخشی از این نامه آورده‌اند: سخنرانی هنرمندانه و زیبای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به عنوان یکی از یادگاران دفاع مقدس، یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدای هنرمند این مرز و بوم بود.

در ادامه می‏خوانیم: برگزاری متفاوت و جذاب این یادواره از دیگر یادواره‏ها، طرحی نو، هنرمندانه و قابل تحسین بود؛ همچنین دکور تاثیرگذار، میادین مین، اجراهای زنده و تابوت شهدایی که بر بال فرشتگان تشییع می‏شد و...  حال و هوای خاصی به خانواده‏ها داد.

در قسمت پایانی این نامه آمده است: ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ریاست بنیاد شهید، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود، ابوترابی فرمانده سپاه شاهرود، مدیریت و بسیجیان کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود و . . . تاکید می‌کنیم که برگزاری اینگونه یادواره‌ها ادامه دادن راه شهداست و شایسته است تا به عنوان نیاز نسل جوان ایران اسلامی مورد توجه مسئولان به ویژه مسئولان فرهنگی استان سمنان و شهرستان شاهرود قرار گیرد؛ چراکه برگزاری متفاوت اینگونه یادواره‏ها در جذب جوانان برای آشنایی بیشتر با فرهنگ شهدا تاثیر بسزایی دارد.

در این یادواره، محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سخنانی گفته بود: هدف از برگزاری این یادواره، گرامی‌داشت هنر و مردان متعهد این هنر است چرا که شهادت بالاترین هنر آنها بود و به ما آموختند که انتهای هر هنر و جلوه‌گری هنر اسلامی شهادت است؛ بنابراین باید با الگوبرداری از این عزیزان در راه تحقق آرمان‌های آنان قدم برداشت.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول