اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا برگزار می‌شود

یادواره شهدای لشکر مهندسی رزمی 42 قدر در اراک

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی گروه مهندسی 42 قدر استان مرکزی از برگزاری یادواره شهدای لشکر مهندسی رزمی 42 قدر خبر داد.

یادواره شهدای لشکر مهندسی رزمی 42 قدر در اراک

محمد علی صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این یادواره به مناسبت سالگرد شهادت فرماندهان لشکر مهندسی رزمی 42 قدر در سال 65 در عملیات کربلای پنج به ویژه سردار شهید سید احمد حسینی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم فردا در روستای ابراهیم‌آباد و با سخنرانی فرماندهان سپاه استان برگزار می‌شود.

رئیس روابط عمومی گروه مهندسی 42 قدر استان مرکزی تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام و شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی بیشتر با نقش مهندسی رزمی در جنگ و دوران دفاع مقدس را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این یادواره عنوان کرد.

صالحی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای معرفی گوشه‌ای از ایمان‌، اعتقاد و سلحشوری و شهادت طلبی رزمندگان غیور ایران اسلامی به نسل جوان است ادامه داد: الگو قرار دادن شهدا در همه عرصه‌های زندگی باید در بین همه قشرهای مختلف مردم مورد توجه قرار گیرد.

لشکر مهندسی 42 قدر در طول جنگ تحمیلی 303 شهید والا مقام را تقدیم نظام کرد که اکثر آنها فرماندهان گروهان‌ها و گردان‌ها بودند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول