اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه امام حسن عسکری:

یادواره شهدای خیبرشکن 12 ساله شد

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه امام حسن عسکری (ع) با اشاره تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: یادواره شهدای محله صفائیه 12 سال است که به‌صورت منظم هر ساله برگزار می‌شود.

یادواره شهدای خیبرشکن 12 ساله شد

محمد عبداللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری یادواره شهدای خیبرشکن در شهرری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر شهدای پایگاه امام حسن عسکری (ع) که در ادواره مختلف انقلاب اسلامی یک پایگاه قوی انقلاب‌ها بوده است در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل آمده‌اند، هر ساله یادواره شهدای خیبرشکن همزمان با ایام آغاز عملیات خیبر برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه مسجد امام حسن عسکری (ع) با بیان اینکه شهید سیفی یکی از شهدای این پایگاه در عملیات خیبر است، عنوان کرد: این یاواره 12 سال است که به‌طور منظم برگزار می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ستاد یادواره شهدا به همت دانشجویان و جوانان بسیجی هر ساله از ماه‌ها قبل آغاز به برنامه‌ریزی و آماده سازی زیرساخت‌های این یادواره می‌کند.

عبداللهی گفت: استفاده و تاثیرپذیری جوانان سبب استقبال خوب خانواده شهدا، مردم و مسئولان از این یادواره شده به نحویی که این برنامه هر ساله با قوت بیشتر برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه مسجد امام حسن عسکری (ع) طراحی و به نمایش گذاشتن ماکت‌های عملیات خیبر، تهیه و پخش کلیپ‌هایی از شهدا و برپایی ایستگاه صلواتی را از برنامه‌های جانبی این یادواره برشمرد و ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آینده این یادواره به منظور گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای منطقه برگزار شود.

این گزارش حاکی است، یادواره شهدای خیبر شکن امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی سردار شعبانی جانشین دانشکده امام حسین (ع) و مدیحه سرایی داوود شفیعی از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و با حضور پر شور خانواده شهدا، مسئولان ارشد شهرستان ری، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امت حزب‌الله در مسجد امام حسن عسکری (ع) واقع در شهرری، میدان صفائیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول