اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده مردم و مسئولان

یادواره شهدای محیط‌بان کردستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره چهار شهید محیط‌بان کردستانی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

یادواره شهدای محیط‌بان کردستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اصغر محمدی‌فاضل معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست کشور ظهر امروز در این یادواره، اظهار داشت: ایثار و شهادت و روحیه عزت‌طلبی از جمله ویِژگی‌های بارز مردم مسلمان ایران است که کردستانی‌های سرفراز در این عرصه از جمله هموطنان مخلص و متدین و ولایت‌مدار ایران اسلامی به شمار می‌آیند.

وی افزود: عزت‌طلبی و تعصب نسبت به آموزه‌های دینی و ارزش‌های اسلامی، ساده‌زیستی و فداکاری و شهادت‌طلبی و ایثارگری از جمله ویژگی‌های مردم ولایت‌مدار کردستان است که محیط‌‌بانان ساعی و تلاشگر این خطه از میهن اسلامی همواره از این ویژگی‌ها تأسی می‌جویند.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست کشور، تأکید کرد:  کردستانی‌ها در عرصه‌های مختلف نظام و برهه‌های زمانی متعدد از تاریخ پرافتخار ایران اسلامی همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌های والای ایران اسلامی بوده‌اند و در این مسیر نیز شهدای گران‌قدری را تقدیم میهنشان کرده‌اند.

محمدی‌فاضل اظهار داشت: مزدوران و عوامل این جنایت ددمنشانه بدانند که با جدیت هر چه تمام‌تر پرونده آنان مورد بررسی بوده و هیچگاه به فراموشی نخواهیم سپرد.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی بدانند که هیچگاه با ترور و گرفتن جان افراد بی‌گناه نخواهند توانست اهداف شوم خویش را محقق نمایند.

محمدی‌فاضل خاطرنشان کرد: محیط‌‌بانان خدوم ایران اسلامی همواره در ایام مختلف سال با خدماتی گسترده برای حمایت از محیط‌زیست و منابع طبیعی کشور تلاشی همه جانبه داشته و در این مسیر نیز با  انواع ناملایمات مواجه می‌شوند.

گفتنی است در 13 اسفندماه سال 89 چهار محیط‌بان خدوم کردستانی به نام‌های محمود احمدی‌نژاد، کمال حسین‌پناهی، معمر مرغوبی و مسعود علیخانی به دست عوامل کوردل استکبار جهانی ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

پایان پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول