اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

یادواره 18 شهید چاه‌خانی دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، یادواره 18 شهید چاه‌خانی دشتستان برگزار شد.

یادواره 18 شهید چاه‌خانی دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بعد از ظهر امروز یادواره شهدای روستای چاه‌خانی شهرستان دشتستان با حضور مسئولان محلی شهرستان دشتستان و مسئولان شهرستان‌های استان بوشهر با شکوه هر چه‌ تمام برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه دشتستان در آئین این یادواره اظهار داشت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا از مسائل و امور مهمی است که باعث زنده‌ شدن و پاسداشت ارزش‌های والای شهدا و انقلاب اسلامی در جامعه می‌شود.

احمد عالی خاطر نشان کرد: لازم است هر چند وقت یکبار ما یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب را مرور کنیم و آن را با یاد و خاطره امام حسین (ع) و شهدای کربلا پیوند دهیم.

وی افزود: عزت و سربلندی و تداوم و پایداری انقلاب اسلامی ما مدیون شهدا و ایثارگری‌های آنهاست و با پاسداشت یاد و خاطره آنها می‌توانیم زمینه تداوم اهداف ایشان در جامعه را فراهم آوریم.

عالی ادامه داد: ملت مسلمان دیگر کشورها امروز ایمان و پایداری ملت ایران و در رأس پیام شهدای انقلاب اسلامی و سالار شهیدان کربلا امام حسین (ع) را الگوی خود در مبارزه با استکبار قرار داده‌اند.

این مسئول بیان داشت: در شهرستان دشتستان در سال جاری اقدامات ارزشمند و ارزنده‌ای در بزرگداشت شهدا صورت گرفته و تلاش خود را برای ادامه و تداوم این روند در آینده نیز به کار می‌گیریم.

 استاد برجسته حوزه و دانشگاه نیز در آئین برگزاری این مراسم تصریح کرد: یکی از عوامل مهم پیروزی و رستگاری و موفقیت برای یک جامعه زنده و فعال صبر و مقاومت و استقامت در برابر سختی‌ها و فشارها و تحریم‌ها و تهدیدها است و امت مسلمان ایران اسلامی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران این مساله را به منصه ظهور رسانده‌اند و نشان داده‌اند که تمامی برنامه‌های دشمنان پوشالی است و هیچ تاثیری بر ایشان ندارد و امت مسلمان ایران همواره در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی ثابت قدم و استوار هستند.

حجت‌الاسلام محسن صفدری افزود: دشمنان کارش ارعاب و ترساندن و تهدید است و ما باید در برابر تهدیدها و تحریم‌ها و فشارهای دشمن مقاوم باشیم.

وی در همین راستا متذکر شد: ولایت‌پذیری و تقوا و زنده نگه داشتن حیا و عفت در جامعه از دیگر مصادیق جامعه پویا است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین عرصه‌های سیاسی است که در کشور شاهد آن هستیم و امروز حضور در انتخابات به منزله نبرد با دشمن است.

صفدری بیان داشت: مساله انتخابات یک امر بسیار مهم است و همه باید تلاش کنیم به کسانی رأی دهیم که در مسیر قرآن و انقلاب و خط شهیدان باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه اذعان داشت: کسانی که به مجلس راه می‌یابند وکیل مردم می‌شوند و باید به راه شهیدان و خط رهبر و ولایت توجه کنند و برای سرافرازی ملت و بهبود مسائل اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنند.

انتهای پیام//د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول