اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

توجه به ‌سرمایه‌های‌ انسانی‌ عامل اصلی پیشرفت کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: امروزه کشورهای توسعه یافته به این نتیجه رسیده‌اند که آن چیزی که موجب توسعه و پیشرفت می‌شود، توجه به نیرو و سرمایه‌های انسانی است.

توجه به ‌سرمایه‌های‌ انسانی‌ عامل اصلی پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی بعد از ظهر امروز در جشنواره روز ملی مهندسی استان اصفهان بیان داشت: به صورت معمول زمانی که از قابلیت‌های یک کشور گفته می‌شود از منابع مادی آن سخن به میان می‌آید که دلیل آن در معرض دید قرار گرفتن منابع مادی است.

وی در ادامه سخن خود اظهار داشت: امروزه کشورها با توجه به تغییر شرایط دنیا به این واقعیت رسیده‌اند که منابع معنوی، بزرگ‌ترین ثروت آنها است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: آنچه که بیش از همه به عنوان منبع عمده برای بیان قدرت در حوزه ژئوپولتیک مطرح است منابع معنوی قدرت است.

ذاکر اصفهانی ادامه داد: کشورهایی در دنیا وجود دارند که با توجه به داشتن منابع مادی بی‌شمار، به دلیل عدم وجود انسان‌های مدیر و مدبر، کاری از پیش نبرده‌اند.

وی از تأثیر ابداع و خلاقیت در مسائل مختلف سخن گفت و اظهار داشت: از طریق ابداعات می‌توان به یک خلاقیتی رسید و در راستای آن سرمایه‌ای را برای کشور ایجاد کرد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: امروز در دنیا بحث فروش افکار روشن است که در پی آن رشد و اعتلای کشورها را به دنبال دارد.

وی از ظرفیت‌های استان اصفهان سخن گفت و بیان داشت: اصفهان در اکثر زمینه‌های علمی، پزشکی و فنی، مهندسی پیشرفت چشمگیری داشته و کنفرانس‌های زیادی را نیز در این زمینه برگزار کرده که این اقدامات نشان‌دهنده رشد و پیشرفت استان بوده و توسعه کشور را به دنبال دارد.

ذاکر اصفهانی اضافه کرد: اصفهان با داشتن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود، باید جشنواره روز ملی مهندسی را نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح بین‌المللی برگزار کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول