اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس تاکید کرد

نیاز برنامه چشم‌انداز توسعه به نیروی انسانی ارزشمند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس گفت: مهمترین ابزار و سرمایه برای رسیدن به اهداف کلان برنامه چشم‌انداز توسعه کشور در سال 1404، نیروی انسانی ارزشمند است.

نیاز برنامه چشم‌انداز توسعه به نیروی انسانی ارزشمند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز محمدتقی زمانیان صبح امروز در جلسه تجلیل از نخبگان دانش‌آموز و فرهنگی استان فارس، که در تالار فرهنگیان شیراز، برگزار شد، با تبریک سالروز میلاد خجسته پیامبر اکرم (ص) و ایام فرخنده دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: کشور برای پیشرفت و تعالی بیش از کارخانجات و تاسیسات عمرانی، نیازمند سرمایه‌های انسانی است، چراکه هیچ جایگزینی برای نیروی انسانی تربیت شده وجود ندارد.

وی ادامه داد: رمز اصلی موفقیت کشورهایی که به پیشرفت و توسعه دست پیدا کرده‌اند، توجه به پرورش نیروی انسانی بوده، بنابراین هرچه در تربیت نیروی انسانی هزینه کنیم، ارزنده و بهترین کار است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس با ابراز امیدواری نسبت به افزایش درخشش دانش‌آموزان استان فارس در المپیادها، جشنواره‌ها و آزمون‌های کشوری و جهانی، ابراز داشت: موفقیت‌های دلگرم کننده‌ دانش‌آموزان این سامان، نشان می‌دهد این استان شایسته توصیف مقام معظم رهبری بوده که فرمودند، «فارس در قله است».

زمانیان بیان کرد: امیدوارم که بتوانیم با فعالیت گسترده به جایی برسیم که همگی بگویند جمهوری اسلامی ایران، کشور نخست دنیا است.

در این مراسم مسئولان اداره کل آموزش و پروش فارس گزارشی از موفقیت‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان آموزش و پروش این استان در سطح ملی و جهانی را ارائه کردند.

به گزارش فارس، در این برنامه با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، از دانش‌آموزان برگزیده با اهدای لوح یادبود، تقدیر شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول