اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در شرکت نفت گچساران صورت می‌گیرد

برگزاری آئین تجلیل از پژوهشگران شرکت نفت و گاز گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران از برگزاری نخستین آئین تجلیل از پژوهشگران نفت و گاز گچساران در این شرکت خبر داد.

برگزاری آئین تجلیل از پژوهشگران شرکت نفت و گاز گچساران

ابوالحسن غلامی عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دستیابی به تکنولوژی‌های جدید از طریق انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی و تثبیت آنها به عنوان تأثیرگذارترین عامل در تولید، نیازمند انجام تحقیقات متناسب و هدفمند است.

* حمایت شرکت نفت و گاز گچساران از طرح‌های پژوهشی

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ابراز داشت: آنچه امروز در مجموعه صنعت نفت به عنوان تکنولوژی در اختیار همگان قرار داد، حاصل سال‌ها تحقیق و پژوهش از سوی متخصصان و پژوهشگران این صنعت مهم است.

غلامی یادآور شد: در طی سالیان دور پژوهش‌های زیادی روی مواد مختلف انجام شد و نتایج آن اکنون مورد استفاده و راهگشای شرکت‌های مختلف نفتی است.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در حمایت از نوآوری و توسعه فناوری در بخش‌های فنی و مهندسی، مدیریتی و بازرگانی صنعت نفت آغاز شده است.

غلامی با تأکید بر حمایت از فعالیت‌های پژوهش‌محور در صنعت نفت، سرعت بخشیدن به این اقدامات را سبب دستیابی سریع‌تر به شکوفایی روزافزون این صنعت عنوان کرد.

غلامی با اشاره به لزوم توجه به امر تحقیق و پژوهش بیان داشت: این حوزه نیازمند کار بیشتر، مطالعه و بازتعریف مجدد برای ترویج و استقبال مسئولان و محققان است.

این مقام مسئول در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به برگزاری نخستین آئین تجلیل از پژوهشگران این شرکت بیان داشت: در این آئین از 21 نفر از کارمندان پژوهشگر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تجلیل می‌شود.

غلامی ابراز داشت: این مراسم با دعوت از جمشید مقدسی ریاست دانشکده نفت آبادان پژوهشگر برتر کشوری در سال 89 برگزار می‌شود.

وی گفت: فرماندار گچساران و افزون بر 700 نفر از مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان به همراه پژوهشگران و خانواده‌های آنان به آئین تجلیل از این پژوهشگران دعوت به عمل آمده است.

غلامی یادآور شد: در این آئین با اهدای لوح سپاس و تندیس افتخار از پژوهشگران شرکت نفت گچساران تجلیل می‌شود.

* ارائه 92 مقاله و تولید 8 نرم افزار و تألیف 8 کتاب در شرکت نفت و گاز گچساران

رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران بیان داشت:در پایان این مراسم، جلسه هم اندیشی و گفت‌و‌گوی پژوهشگران و مدیران شرکت نفت گچساران با حضور جمشید مقدسی این پژوهشگر برتر کشوری برگزار می‌شود.

غلامی خاطرنشان کرد: افزون بر 92 مقاله تاکنون توسط کارمندان پژوهشگر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ارائه شده است.

وی افزود: 9 مقاله بین‌المللی، یک مقاله سازمانی و تولید افزون بر هشت نرم‌افزار و تألیف هشت جلد کتاب از دیگر افتخارات پژوهشگران و نخبگان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است.

غلامی با بیان اینکه درصد قابل توجهی از رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری کشورهای توسعه‌یافته به خاطر توجه به امر تحقیقات است، از مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌ها خواست تا اصل پژوهش‌محوری را در اولویت ارائه و انجام برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول