اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد

همکاری مرکز تحقیقات کامپیوتری و حوزه‌های خواهران در تولید نرم‌افزار

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: این مرکز و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در زمینه تولید نرم‌افزار با یکدیگر همکاری می‌کنند.

همکاری مرکز تحقیقات کامپیوتری و حوزه‌های خواهران در تولید نرم‌افزار

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، علی طائی‌زاده با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری میان حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری رئیس مرکز تحقیقات کامیپوتری علوم اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه دو مرکز در محورهای مختلفی به همکاری می‌پردازند.

وی برخی از این جنبه‌های همکاری را شامل مشارکت در تولید نرم‌افزار در قالب‌های مختلف نظیر نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای، چندرسانه‌ای و نرم‌افزارهای تلفن همراه، عرضه ساختارهای مدیریت محتوا در مجلات و کتابخانه‌ها و ارائه مشاوره در شناسایی و اشتراک بانک‌های اطلاعاتی خارجی ذکر کرد.

مسئول دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از این پس در محور تبادل تجارب پژوهشی، آموزشی و فنی به همکاری خواهند پرداخت، تصریح کرد: مشارکت و همکاری در تاسیس بانک اطلاعات نرم‌افزارهای علوم اسلامی در حوزه‌های علمیه خواهران و مشارکت در تامین نرم‌افزارهای اسلامی با تسهیلات ویژه برای پژوهشگران و طلاب از جمله سایر بندهای این تفاهم‌نامه همکاری به شمار می‌رود.

وی از تبادل منابع و متون و تبادل نرم‌افزارهای کاربردی، اتوماسیون و مکانیزاسیون متعلق به هر یک از دو مرکز به عنوان بندهایی دیگر از این تفاهم‌نامه یاد کرد.

طائی‌زاده با اشاره به تجربه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در زمینه تولید محتوا و ارائه آموزش‌های مجازی به طلاب تصریح کرد: از سوی دیگر مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تاکنون نرم‌افزارهای اسلامی فراوانی را تولید کرده است و در این زمینه تجارب فراوانی دارد که می‌تواند مورد استفاده خواهران طلبه در سراسر کشور قرار گیرد.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دیگری میان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خبر داد و تصریح کرد: مشارکت در مکانیزاسیون و ارائه خدمات الکترونیکی به خواهران طلبه، ارائه اشتراک به خواهران طلبه در سامانه اطلاع‌رسانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، ایجاد امکان استفاده از خدمات مشابه ارائه شده از سوی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به برادران طلبه برای طلاب خواهر، ارائه اطلاعات مورد نیاز به‌روز تحصیلی طلاب خواهر از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، تبادل تحقیقات فنی و نرم‌افزارها میان دو مرکز و مشارکت در بهره‌گیری از توان شبکه‌های زیرساختی دو مرکز در سطح قم و سایر استان‌ها بندهای مختلف این تفاهم‌نامه همکاری را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول