اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم برگزار می‌شود

دهمین دوره تجلیل از پژوهشگران حوزه دین و فرهنگ

خبرگزاری فارس: دهمین دوره تجلیل از پژوهشگران فرهنگی استان قم، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و دبیرخانه دین‌پژوهان کشور برگزار می‌شود.

دهمین دوره تجلیل از پژوهشگران حوزه دین و فرهنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، دبیر شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اعلام این خبر اظهار داشت: واحد پژوهشی این اداره کل به منظور قدردانی و حمایت از پژوهشگران و اندیشمندانی که در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی استان قم به مطالعه و پژوهش می‌پردازند در نظر دارد پژوهش‌های برتر فرهنگی و اجتماعی مربوط به استان که در موضوعات مرتبط با حوزه فعالیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگ عمومی استان قم به تحقیق و پژوهش پرداخته‌اند را معرفی و به هر یک لوح تقدیر و هدایایی نفیس اهدا کند.

مسیح علی‌پور افزود: با ارائه فراخوان از مراکز مطالعاتی، پژوهشی و پژوهشگرانی که در یکی از گروه‌های مطالعاتی فرهنگی- اجتماعی، فرهنگی- ادبی، فرهنگی- هنری، فرهنگی- دینی، فرهنگ مردم (فرهنگ عمومی)، فرهنگ و رسانه‌ها و همچنین تاریخ و جغرافیای استان قم به ویژه موضوعات مرتبط با حوزه فعالیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگ عمومی استان به تحقیق و پژوهش پرداخته‌اند، دعوت به عمل آمد تا یک نسخه از اثر پژوهشی (اعم از پژوهش، مقاله و پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد و دکترا) خود را که طی سال های‌ 1389 و 1390 پایان یافته است به دبیرخانه دهمین دوره معرفی پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی برتر سال قم ارسال کنند.

وی گفت: در پایان فراخوان 71 پژوهش و پایان‌نامه و 45 مقاله با شرایط اعلام شده به دبیرخانه رسیده که در مرحله داوری توسط اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند و بعد از داوری، پژوهشگران برگزیده در روز پژوهش طی مراسم مشترکی با دبیرخانه دین‌پژوهان کشور با عنوان «دهمین دوره تجلیل از پژوهشگران حوزه دین و فرهنگ» تقدیر خواهند شد.

دبیر شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد: با توجه به نامگذاری سال 90 به عنوان سال «جهاد اقتصادی» از برترین آثار پژوهشی مرتبط با این موضوع به صورت ویژه تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول