اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

مردم پیروز واقعی انتخابات بودند

خبرگزاری فارس: فرماندار زاهدان گفت: مردم ایران پیروز واقعی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند.

مردم پیروز واقعی انتخابات بودند

لطیف صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: از مردم شیعه و سنی این شهرستان مرزی که به ندای رهبری لبیک گفتند سپاسگزاری می‌کنیم.

وی افزود: امیدواریم منتخبان مردم نیز به ابراز لطف بی‌نظیر این ملت به نحو شایسته‌ای در مجلس شورای اسلامی پاسخ دهند.

وی تصریح کرد: بر اساس شفاف‌سازی‌های انجام گرفته همه هواداران نامزدها که موفق به کسب آرای لازم نشده‌اند با حفظ نظم، امنیت و آرامش جامعه فضای رقابتی چند روز گذشته را به رفاقت تبدیل کنند.

صادقی ادامه داد: همه هواداران نامزدها لازم است دست در دست یکدیگر برای توسعه و آبادانی کشور و شهرمان به یاری نمایندگان منتخب مردم و مسئولان اجرایی همت گمارند.

وی گفت: حضور مردم در صحنه‌های حساسی چون انتخابات نه تنها نشانه وفاداری به ارزش‌های اصیل اسلامی بوده بلکه همواره به عنوان بستری برای تجلی مردم‌سالاری دینی و بدست گرفتن سرنوشت خویش و تضمین عمل به آرمان‌های جاودان است.

صادقی تصریح کرد: اکنون نیز در این مقطع حساس که هجوم دشمنان از هر سو به اسلام و انقلاب اسلامی با تحریم‌ها به اوج رسیده، حضور حماسی مردم در جبهه انتخابات می‌تواند مشتی آهنین و محکم بر دهان استکبار باشد.

فرماندار زاهدان بیان کرد: مردم ایران در هر برهه‌ای که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مسئولان دلسوز حضور آنان را رهنمود دادند بدون هیچ واهمه‌ای و حتی بدون هیچ چشم‌داشتی عالی‌ترین صحنه‌ها را آفریدند و وحدت ملی خویش را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول