اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار کیش:

جزیره‌نشینان کیش، لاوان و هندورابی در انتخابات حماسه آفریدند

خبرگزاری فارس: بخشدار و رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بخش کیش از حضور "مردم ولایت‌مدار و حماسه‌‌آفرین" کیش، لاوان و هندورابی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

جزیره‌نشینان کیش، لاوان و هندورابی در انتخابات حماسه آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب هرمزگان، محمد‌حسین حسن‌بیگی عصر یک‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند برگزاری انتخابات در حوزه یاد شده اظهار داشت: مردم جزایر یاد شده و به ویژه کیش یک بار دیگر نشان دادند که محافظان خوبی را مرز جنوبی کشور و به ویژه‌ خلیج فارس هستند و با نرم‌‌ترین روش که همان ابراز ارادت به رهبری و نظام است فریاد نفرت خود از دشمن استکباری را سر دادند.

وی ادامه داد: مردم این جزیره همگام با دیگر مردم ایران اسلامی با خلق حماسه‌ای دیگر، تجسم وحدت ملی و انسجام اسلامی را در پای صندوق‌های اخذ رأی در برابر دیدگان همه جهانیان به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری به دفتر حماسه‌های انقلاب اسلامی افزودند.

بخشدار کیش افزود: مردم جزایر جنوبی با اعلام وفاداری مجدد به جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر تمامی تحلیل‌ها و امیدهای معاندان کج فهم داخلی و خارجی این نظام مقدس را نقش بر آب کردند.

حسن‌بیگی گفت: فرصت را مغتنم شمرده و بدین وسیله از مردم ولایت‌مدار و حماسه آفرین کیش، لاوان و هندورابی که در روز 12 اسفندماه با دل‌هایی مملو از ایمان و عشق به آرمان‌های مقدس حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای والای مقام معظم رهبری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور یافتند قدردانی می‌کنیم.

وی از تلاش‌های برگزار کنندگان انتخابات نیز قدردانی کرد و اذعان داشت: این پیروزی برای همیشه در حافظه تاریخی دنیا به ثبت رسید و امید است نمایندگان مردم نیز با عمل به وظایف خود توسعه هر چه بیشتر حوزه‌های نمایندگی خود را فراهم آورند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول