اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

مشارکت 82.6 درصد مردم زنجان در انتخابات

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به حضور با شکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشارکت مردم استان انتخابات حدود 82.6 درصد اعلام کرد.

مشارکت 82.6 درصد مردم زنجان در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در هشتمین جلسه ستاد تحول اداری استان زنجان حضور با انگیزه مردم را در انتخابات پاسخ کوبنده آنها به دشمنان اعلام کرد و اظهار داشت: این حضور بیانگر خردمندی و وظیفه‌شناسی مردم ایران در مقاطع حساس است.

وی با اشاره به مشارکت گسترده مردم استان زنجان در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: درصد مشارکت مردم استان زنجان 6.5 درصد بیشتر از انتخابات دوره قبلی مجلس شورای اسلامی بوده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: جلب مشارکت عمومی مردم در انتخابات با همکاری همه نیروها از جمله ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و سایر رده‌های مدیریتی انجام شده است.

وی با اشاره به وجود امنیت برگزاری انتخابات و آرامش از همه ارگان‌های درگیر در انتخابات از جمله ارگان‌های اجرایی، نظارت و بازرسی تقدیر کرد.

رئوفی‌نژاد با تاکید بر وظیفه‌مداری مردم برای مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: روز چهارشنبه جشنی به همین مناسبت و برای تقدیر از هوشمندی مردم برگزار می‌شود.

وی شهرستان ایجرود را با مشارکت 92.8 رکورد دار شرکت مردم در انتخابات عنوان کرد و گفت: این شهرستان در بین هفت شهرستان استان زنجان بالاترین آمار مشارکت را داشته است.

استاندار زنجان میانگین شرکت مردم استان زنجان را در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حدود 82.6 درصد اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تذکرات چند ماه گذشته در راستای آمادگی ارگان‌ها برای تعیین تکلیف نیروهای خود اضافه کرد: در حال حاضر دستورالعمل هیئت دولت در این مورد هم ابلاغ شده است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه در برخی موارد نیروهایی با سال‌ها سابقه کار در بلاتکلیفی ناشی از اخراج به سر می‌برند، تاکید کرد: ساماندهی نیروهای شاغل در ارگان‌های دولتی به نفع این نیروها محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: از ساماندهی نیروهای شاغل در ارگان‌های دولتی خود این ارگان‌ها هم نفع می‌کنند چرا که دیگر مجبور به پرداخت‌ها از منابع مالی تعریف شده نخواهند بود.

استاندار زنجان ساماندهی نیروها را یکی از کارهای بزرگ دولت دهم برشمرد و گفت: تا کنون هیچ دولتی توان انجام این کار را نداشته است، ولی این دولت با اقتدار به سراغ این کار رفته است.

وی تاکید کرد: از ابتدای سال آینده یک نفر هم خارج از مبنای قانونی تعریف شده، حقوقی پرداخت نمی‌شود.

رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مدرک‌گرایی موجود در بین کارکنان دولت گفت: تحول اداری مطرح شده برای اصلاح این امور است.

وی تعداد نیروهایی را که در استان زنجان امنیت شغلی ندارند در حدود 5 هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: با ساماندهی نیروها تکلیف این نیروها نیز مشخص می‌شود.

استاندار تاکید کرد: باید از طرح ساماندهی نیروها استقبال کرد، چرا که این موضوع موجب بهتر شدن وضعیت مدیریت می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول