اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی خبر داد

مشارکت 70.08 درصدی آذربایجان غربی در انتخابات

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم آذربایجان غربی مشارکت 70.08 درصدی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را داشتند.

مشارکت 70.08 درصدی آذربایجان غربی در انتخابات

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ابراهیم فتح‌اللهی صبح امروز در همایش مربیان، معاونان پرورشی و مشاوران تربیتی مناطق 24 گانه آموزش و پرورش آذربایجان غربی که در سالن آمفی تئاتر امام علی (ع) ناحیه دو آموزش و پرورش ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: آمار مشارکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 5.8 درصد بیشتر از میانگین کشوری بود.

وی آمار واجدین شرایط در استان را 2 میلیون نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد یک میلیون و 400 هزار نفر مشارکت داشتند.

این مسئول این مشارکت را در 9 دوره انتخابات مجلس بی‌نظیر دانست و افزود: میانگین کشوری مشارکت در انتخابات 65 درصد بود و آذربایجان غربی 5.8 درصد از میانگین کشوری مشارکت بیشتری داشت.

فتح‌اللهی در ادامه اضافه کرد: آموزش و پرورش یک تنه بارکش مسئولیت تمام جامعه و مربیان تربیتی طلایه‌داران این حرکت هستند.

وی تصریح کرد: در سال 57 مربیان تربیتی را فوق برنامه می‌خواندند در حالیکه این طرز فکر اشتباه بود و مربیان تربیتی در متن برنامه و اصل برنامه بودند و هستند.

این مسئول افزود: تربیت مقدم بر تعلیم است و در طول مدت‌ها از اصول، اهداف و آنچه تحول بنیادی است سخن‌ها گفته شده است ولی این سخن‌ها به تنهایی کافی نیستند.

فتح‌اللهی ادامه داد: جنس کار مربیان پرورشی ماهیت کار دیگری دارد و تاریخ کشور ما تحولات زیادی در این راستا سراغ دارد.

وی با بیان اینکه مربیان تربیتی در ابتدای انقلاب به فرمان امام راحل لبیک گفتند، گفت: در غیر این صورت بدون شک در امر تربیتی می‌باختیم.

این مسئول اظهار داشت: در عرصه دیپلماسی سیاسی، تئوری‌ها، رفت و آمد و مذاکرات اگر دیر کنیم بازی را دشمن می‌برد و لازم است تا جنس کار ما جنس دیگری باشد.

فتح‌اللهی تصریح کرد: در فتنه سال 88 امید بسیاری از ملت‌ها که به عشق انقلاب حرکت‌ها را آغاز کرده بودند دچار خدشه می‌شد و دل‌هایی نیز از نامردی و جفاکاری لرزید.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول