اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی:

مشارکت در انتخابات نشانگر بلوغ سیاسی مردم است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: مشارکت بالای مردم آذربایجان غربی در انتخابات نشانگر بلوغ سیاسی ملت ایران است.

مشارکت در انتخابات نشانگر بلوغ سیاسی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح‌اللهی پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی شرکت در انتخابات را دخالت در تصمیم‌گیری سیاسی کشور تلقی می‌کند و برای نقش‌آفرینی در سرنوشت سیاسی کشور شرکت در انتخابات را یک اصل می‌دانند.

وی با اشاره به این‌که شایسته است آذربایجان‌غربی به‌عنوان سرزمین متمدن شمالغرب ایران مطرح شود، افزود: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، آذربایجان‌غربی امن‌ترین انتخابات را در سطح کشوری برگزار کرد.

فتح‌اللهی تأکید کرد: میزان بالای 70.08 درصدی مشارکت در انتخابات نشانگر بلوغ سیاسی ملت ایران است، ملت ما هر زمان احساس کرده‌اند رأی‌شان در سرنوشت‌شان مؤثر است اجازه دخالت به بیگانگان نداده و خودشان برای خودشان تعیین تکلیف می‌کنند.

این ‌مسئول با اشاره به حسن اعتماد مردم خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی سیاست‌های نظام خود را در حد بالایی قبول داشته و به صحت و سلامت کامل انتخابات یقین دارند که این‌ اعتماد سبب مشارکت گسترده مردم در انتخابات و تأیید صحت انتخابات توسط نامزدهای مجلس شده است.

فتح‌اللهی در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از مردم به صورت خانوادگی در این ‌دوره از انتخابات شرکت کردند، تأکید کرد: کاندیداهای انتخاباتی در این ‌دوره در شورآفرینی و ایجاد فضای با نشاط سیاسی بسیار خوب عمل کردند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی وحدت و همبستگی مردم را از دیگر عوامل موفقیت در انتخابات عنوان کرد و گفت: زندگی مذاهب و قومیت‌های مختلف از جمله شیعه، سنی، مسیحی، آشوری، ارمنی، ترک و کرد در کنار هم موجب تشکیل یک ایران زیبا شده است، مردم با احساسات مشترک ملی برای آبادانی و اقتدار ایران اسلامی تلاش می‌کنند و برای ایرانیان مشارکت بالای دور از تعلقات فرقه‌ای و قومیتی مهم‌ترین اصل است که حقانیت آن برای ملت‌ها و دولت‌ها در روز 12 اسفند اثبات شد.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول