اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

نجات 724 در راه مانده در محورهای مواصلاتی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از نجات 724 در راه مانده در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

نجات 724 در راه مانده در محورهای مواصلاتی زنجان

حسین عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: از ساعت هشت روز 14 تا ساعت هشت روز 15 اسفند ماه سال جاری جمعیت هلال احمر استان زنجان در راستای امداد رسانی به در راه ماندگان در جاده‌های استان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه 224 خانوار در جاده‌های استان به دلیل پوشش برف و کولاک در راه مانده بودند، افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان در این دو روز به 725 نفر حادثه دیده در محورهای مواصلاتی استان کمک رسانی کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از نجات 724 در راه مانده در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: خوشبختانه در این دو روز مصدوم وجود نداشت.

وی از فوت یک نفر در پنج کیلومتری اتوبان زنجان به تهران به دلیل تصادف خبر داد و گفت: در طول این دو روز جمعیت هلال احمر استان زنجان در محورهای مواصلاتی استان حضور چشمگیری دارد.

عزیزی با بیان اینکه در طی این دور روز 232 نفر در استان زنجان اسکان داده شدند، خاطرنشان کرد: مساجد، حسینیه‌ها و پایگاه‌های هلال احمر میزبان این افراد بودند.

وی با اشاره به اینکه 17 نیروی عملیاتی در این دوره حضور داشتند، یادآور شد: 18 پرسنل امداد و نجات نیز در این حادثه کمک‌رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان کل نیروهای مستقر در محورهای استان را 83 نفر عنوان کرد و گفت: هشت آمبولانس نیز نسبت به امداد رسانی در محورها حضور داشتند.

وی از توزیع 510 بسته مواد غذایی در بین در راه‌ماندگان خبر داد و افزود: 496 اقلام زیستی در بین این افراد توزیع شد.

عزیزی داشتن تجهیزات زمستانی را برای مسافرت در این فصل ضروری دانست و از مسافران خواست هنگام تردد در جاده‌های برفگیر و کوهستانی حتما تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در همه محورهای مواصلاتی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر طی 48 ساعت گذشته به مسافران در راه مانده امداد رسانی کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به تعامل مطلوب دستگاه‌های متولی از جمله راه و ترابری، پلیس راه و مدیریت بحران در امداد رسانی به مسافران تصریح کرد: امداد رسانی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول