اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نوروزی صورت می‌گیرد

میزبانی هلال‌احمر کهگیلویه از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس هلال‌احمر کهگیلویه گفت: این نهاد خدمات‌رسان و امدادی برای سرویس‌دهی با تمام امکانات و با آمادگی کامل به استقبال مهمانان نوروزی می‌رود.

میزبانی هلال‌احمر کهگیلویه از مسافران نوروزی

مجید زری‌گر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، با اعلام آمادگی کامل هلال‌احمر این شهرستان برای استقبال و ارائه خدمات به هموطنان در ایام نوروز اظهار کرد: هلال‌احمر کهگیلویه برای مسافران عزیزی که شهرستان‌های کهگیلویه و چرام را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند در قالب دو طرح راهنمای مسافران نوروزی و امداد جاده‌ای با بکارگیری 200 نفر از جوانان داوطلب و  امدادگر در خدمت‌رسانی به مردم آماده است.

رئیس هلال‌احمر شهرستان کهگیلویه افزود: این جمعیت با دو دستگاه آمبولانس در دو پایگاه ثابت و سیار در قالب طرح امداد جاده‌ای به استقبال نوروز می‌رود.

زری‌گر خاطرنشان کرد: در طرح راهنمای مسافران نوروزی 3 پایگاه ثابت در ورودی های شهرستان از تاریخ 25 اسفند تا 20 فروردین ایجاد خواهد شد و خدماتی از قبیل اسکان مسافرین، درمان سرپایی، تغذیه و پوشاک و راهنمای مسافرین به مکان‌های سیاحتی و زیارتی و همچنین توزیع بروشور و نقشه‌های راهنما در بین مسافران می‌باشد.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: جمعیت هلال‌احمر شهرستان کهگیلویه با راه‌اندازی کشیک ثابت امدادی در محل هلال‌احمر دهدشت به طور شبانه‌روزی با تلفن گویای 147 تحت عنوان ندای امداد آماده پاسخگویی به سئوالات و نیاز مسافرین نوروزی است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول