اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل جمعیت هلال احمر:

ایجاد پل ارتباطی هلال احمر با دستگاه‌های دیگر خروجی‌های بسیاری دارد

خبرگزاری فارس: دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور گفت: ایجاد پل ارتباطی میان جمعیت هلال احمر با دستگاه‌های دیگر خروجی‌های بسیاری دارد.

ایجاد پل ارتباطی هلال احمر با دستگاه‌های دیگر خروجی‌های بسیاری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، طاهر رستمی بعد از ظهر امروز در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری میان جمعیت هلال احمر استان اصفهان و اداره کل بهزیستی این استان  و نیز باشگاه فولاد ماهان سپاهان اظهار داشت: در حوزه امور اجتماعی و توان بخشی تمامی دستگاه‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند نیازمند پل ارتباطی و هماهنگی و همدلی در راستای ارائه خدمات به مردم هستند و این موضوع در حوزه جمعیت هلال احمر عنایت بیشتری دارد.

وی افزود: در صورتی که در راستای توانمندی اقشار آسیب‌پذیر جامعه توانایی‌ها و میزان خدماتی که دستگاه‌هایی می‌توانند ارائه دهند، روشن شود، همدلی و همکاری و انسجام میان دستگاهی در این زمینه باید ایجاد شود، خروجی بسیار خوبی را در این حوزه در آینده شاهد هستیم که می‌تواند خدمتگزاری بی‌منت را به مردم ارائه کند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور  تصریح کرد: این جمعیت و سازمان بهزیستی در حوزه توان‌بخشی ظرفیت‌های خوبی دارند و کنار هم قرار  گرفتن این دو دستگاه کار  مبارک و خداپسندانه‌ای است.

وی ادامه داد: در حوزه ورزش نیز نیازمند پل ارتباطی میان جمعیت هلال احمر و ورزشکاران برای خدمت رسانی و تسکین آلام بشری بودیم چرا که زمانی که نام ورزش می‌آید ناخودآگاه شجاعت‌ها و دلاوری‌های امیر المومنین که اسوه اقدامات بشر دوستانه و نیک اندیشانه بودند در ذهن متبادر می‌شود.

رستمی افزود: به واسطه نیروهای جوانی که در حوزه جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر وجود دارد و نیز جامعه ورزش را جوانان تشکیل می‌دهند بنابراین این دو جامعه نیازمند یک پل ارتباطی بودند که امروز در قالب تفاهم‌نامه بین دو دستگاه تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول