اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان خبر داد

15 هزار پرسنل دولتی و غیردولتی بهزیستی داوطلب عضویت در هلال احمر

خبرگزاری فارس: مدیرکل ‌بهزیستی ‌اصفهان گفت: ‌بهزیستی با مجموع 15 هزار پرسنل دولتی و غیردولتی خود ظرفیت خوبی برای همیاری داوطلبانه در راستای توان‌بخشی به حادثه‌دیدگان ‌دارد.

15 هزار پرسنل دولتی و غیردولتی بهزیستی داوطلب عضویت در هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود محمدزاده ظهر امروز در مراسم انعقاد قرارداد همکاری بین جمعیت هلال احمر استان اصفهان و اداره کل بهزیستی استان با بیان اینکه سازمان بهزیستی به امداد و کمک تمامی دستگاه‌ها و نهادها نیاز دارد، اظهار داشت: آرزو می‌کنم محبت صادقانه و دوستانه جمعیت هلال احمر در راستای کمک به مردم در قالب این تفاهمنامه شامل حال بهزیستی شود.

وی افزود: از آن جایی که سازمان بهزیستی پناهگاهی برای آلام دردمندان و کم توانان است و جمعیت هلال احمر نیز پیشتاز کمک‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه است، بنابراین این بار دو سازمان هم راستا و همسو پای میز مذاکره با یکدیگر نشسته‌اند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان بیان داشت: بخشی از جامعه هدف سازمان بهزیستی و جمعیت هلال احمر مشترک است و معلولان، کودکان بی‌سرپرست و سالمندان کم‌بضاعت گوشه‌ای از این اهداف هم‌سوی این دو دستگاه است.

وی اضافه کرد: سازمان بهزیستی با مجموع 15 هزار پرسنل دولتی و غیر دولتی خود ظرفیت خوبی برای همیاری داوطلبانه در راستای توان بخشی به حادثه دیدگان و کم بضاعتان دارد.

محمدزاده ادامه داد: امیدواریم با اجرا شدن این تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه در راستای هم‌پوشی و هم‌سویی به منظور ارتقا توان و ارائه امکانات به جامعه هدف پیش رویم.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول