اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز- 19

آماده‌باش 60 امدادگر هلال‌احمر بابل در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس هلال‌احمر بابل گفت: در ایام نوروز، 60 امدادگر هلال‌احمر بابل برای امدادرسانی به مسافران نوروزی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

آماده‌باش 60 امدادگر هلال‌احمر بابل در ایام نوروز

علی پورباقر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در ایام نوروز چهار پست که سه پست به صورت چادر راهنمای مسافران نوروزی جنب پارک نوشیروانی، پل کشوری و پلیس راه بابل آمل و یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محور بابل آمل مستقر می‌شود.

وی برپایی سه چادر راهنمای مسافران نوروزی و امداد و نجات جاده‌ای را مهم‌ترین اقدام هلال‌احمر بابل در سال جاری برشمرد و افزود: حداقل 60 نفر امدادگر جوان، داوطلب و کارکنان هلال احمر از 24 اسفند برای امدادرسانی به مسافران نوروزی در جاده‌های بابل مستقر شده و به ارائه خدمات به مسافران می‌پردازند.

پورباقر تصریح کرد: در سال جاری قرار است با هماهنگی مسئولان یک بروشور جامع شهرستان بابل تنظیم و به اولین مسافر مراجعه‌کننده به کمپ‌ها، پکیج امدادی و فرهنگی اهدا شود.

وی با اشاره به اینکه در این راستا همایش مهرورزان نوروز در بابل برگزار شده است، اذعان داشت: در این طرح ملی 300 نفر از راهنمایان نوروزی شهرهای بندپی، آمل، قائمشهر، ساری، نکا، بهشهر، جویبار و سوادکوه حضور داشتند.

پورباقر اذعان داشت: هدف از برگزاری این همایش توانمندسازی اعضا، بالابردن کیفیت فعالیت طرح ملی راهنمایان نوروزی، ساماندهی اعضا، تقدیر از اعضای برگزارکننده سال قبل، تشکیل کارگروه مشورتی استان و اهدای کیف کمک‌های اولیه به همه اعضا برای استفاده امدادی بوده است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول